30.10.07, 23:30
TV Puls i TVP na dywaniku w KRRiT
TV Puls i TVP będą musiały wytłumaczyć się Krajowej Radzie Radiofonii i Telewizji z przerywania programów reklamami. W przypadku Pulsu KRRiT poprosi o wyjaśnienia w sprawie emitowania reklam w trakcie serwisu informacyjnego "Puls Raport", TVP ma z kolei ponownie ma wyjaśnić m.in. dlaczego przerywa reklamami "Gwiazdy tańczą na lodzie" - podała Polska Agencja Prasowa.
Przewodniczący Krajowej Rady Witold Kołodziejski zapowiedział, że w efekcie skarg, które napłynęły, zażąda od Pulsu nagrań, które umożliwią ustalenie czy program informacyjny stacji rzeczywiście przerywany jest reklamami. Gdyby tak było, stacja łamałaby ustawę o radiofonii i telewizji, która zabrania przerywania w celu nadania reklam lub telesprzedaży serwisów informacyjnych i magazynów na temat aktualnych wydarzeń. Reklamy w serwisie Pulsu nadawane są np. między główną częścią serwisu a pogodą. Podobnie dzieje się w TVP, tam jednak poszczególne bloki są wyraźnie oddzielone napisami końcowymi i stanowią osobne całości, w Pulsie zaś prezenterzy po części informacyjnej nie żegnają się z widzami.
Jak pisze PAP, KRRiT poprosi również TVP o wyjaśnienia dotyczące dzielenia na części, między którymi nadawane są reklamy, transmisji z finału konkursu Miss Polonia oraz programu "Gwiazdy tańczą na lodzie". W sprawie tego drugiego programu TVP składała już KRTiT wyjaśnienia, tłumacząc, że konieczna jest tzw. przerwa techniczna na czyszczenie lodu, w związku z tym program dzielony jest na dwie części, stanowiące odrębne całości, zamknięte dodatkowo napisami końcowymi.
Stanowisko ds. promocji i komunikacji
Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow w Krakowie. Niemiecki nazistowski obóz pracy i obóz koncentracyjny (1942-1945) (w organizacji) | Kraków
Przejdź do ofertySpecjalistka/Specjalista ds. promocji i obsługi widowni
Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera | Warszawa
Przejdź do ofertyKierownik Działu Komunikacja Społeczna i Promocja
Regionalny Instytut Kultury im. Wojciecha Korfantego | Katowice
Przejdź do ofertyKonferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.
Komentarze