20.07.20, 15:00
Mariusz Ryciak Dyrektorem Marketingu Dywizji Słodyczowej
Spółka Colian powołała Dyrektora Marketingu Dywizji Słodyczowej. Nowo utworzone stanowisko objął Mariusz Ryciak, ostatnio group CMO Oshee Polska.
Do marketingu firmy Colian w lipca br. dołączył Mariusz Ryciak. Poprzednio, jako group CMO Oshee Polska, odpowiadał za komunikację marketingową wszystkich marek z portfolio firmy. Wcześniej pełnił funkcję strategic director w NeumannBrown, współtworzył własne agencje reklamowe oraz zajmował się strategicznym doradztwem marketingowym dla dużych marek. Dziesięć lat temu współtworzył konkurs Dyrektor Marketingu Roku i do dziś zasiada w jego kapitule. Trzeci rok z rzędu jest również członkiem jury konkursu EFFIE Polska.
Ryciak, jako Dyrektor Marketingu Dywizji Słodyczowej w Colian, będzie odpowiadał za zarządzanie obszarem marketingu i NPD. Swoje doświadczenie marketingowe i managerskie wykorzysta na rzecz polskich marek słodyczy: Goplana, Solidarność, Jutrzenka, Grześki, Familijne, Jeżyki i Akuku!. Do jego obowiązków należeć będzie również współpraca w ramach budowania zagranicznych brandów (w tym brytyjskiego Elizabeth Shaw i Famous Names oraz irlandzkiej Lily O'Brien's).
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze