20.07.20, 15:00

Mariusz Ryciak Dyrektorem Marketingu Dywizji Słodyczowej

Mariusz Ryciak
Fot.: materiały prasowe

Spółka Colian powołała Dyrektora Marketingu Dywizji Słodyczowej. Nowo utworzone stanowisko objął Mariusz Ryciak, ostatnio group CMO Oshee Polska.

Do marketingu firmy Colian w lipca br. dołączył Mariusz Ryciak. Poprzednio, jako group CMO Oshee Polska, odpowiadał za komunikację marketingową wszystkich marek z portfolio firmy. Wcześniej pełnił funkcję strategic director w NeumannBrown, współtworzył własne agencje reklamowe oraz zajmował się strategicznym doradztwem marketingowym dla dużych marek. Dziesięć lat temu współtworzył konkurs Dyrektor Marketingu Roku i do dziś zasiada w jego kapitule. Trzeci rok z rzędu jest również członkiem jury konkursu EFFIE Polska.

Ryciak, jako Dyrektor Marketingu Dywizji Słodyczowej w Colian, będzie odpowiadał za zarządzanie obszarem marketingu i NPD. Swoje doświadczenie marketingowe i managerskie wykorzysta na rzecz polskich marek słodyczy: Goplana, Solidarność, Jutrzenka, Grześki, Familijne, Jeżyki i Akuku!. Do jego obowiązków należeć będzie również współpraca w ramach budowania zagranicznych brandów (w tym brytyjskiego Elizabeth Shaw i Famous Names oraz irlandzkiej Lily O'Brien's).

Komentarze

Powiązane

07.02.25, 06:00
| reklama & PR » informacje
Insignia przedłuża współpracę z Südzucker Polska SA dla marki Cukier Królewski. Poszerzono zakres umowy
Insignia przedłuża na kolejny rok współpracę z Südzucker Polska SA w obszarze działań komunikacyjnych dla marki Cukier Królewski. Jednocześnie zwiększa się również zakres obsługi. Agencja współpracuje z tym klientem pięć lat, od początku 2020 r., po wygraniu przetargu.
06.02.25, 18:00
| reklama & PR » informacje
Rainbow został Partnerem Głównym Olimpiady Geograficznej
Firma Rainbow została Głównym Partnerem Olimpiady Geograficznej. Umowa przewiduje wsparcie firmy przez najbliższe trzy lata.
06.02.25, 15:30
| reklama & PR » informacje
Metamorfoza szkolnej stołówki do wygrania w konkursie marki Lubella
Lubella organizuje konkurs, w którym główną wygraną jest metamorfoza stołówki o wartości 100 tys. zł. Akcja jest kontynuacją kampanii „Gotuj w domu jak w restauracji”.
06.02.25, 09:00
| reklama & PR » informacje
Tom Evans w trailowej drużynie ASICS
Marka ASICS nawiązała współpracę z brytyjskim ultramaratończykiem, Tomem Evansem. Sportowiec będzie reprezentować ASICS na światowej scenie biegów trailowych.
06.02.25, 08:00
| reklama & PR » informacje
Aleksandra Mirosław z Dawidem Podsiadło w kampanii Credit Agricole
Credit Agricole rusza z nową kampanią reklamową w której obok ambasadora marki CA Dawida Podsiadło występuje także Aleksandra Mirosław, złota medalistka we wspinaczce sportowej na ubiegłorocznych Igrzyskach Olimpijskich. W kampanii pojawi się także Roberta Makłowicza.
05.02.25, 18:00
| reklama & PR » informacje
Mlekovita z Polskim smakiem oraz tysiakiem. Loteria produktów Mlekovity
Ruszyła kolejna loteria promocyjna zorganizowana przez First Line Polska dla Grupy Mlekovita. Najnowsza aktywacja konsumencka tym razem promuje produkty marki Polskie i odbywa się pod hasłem „Mlekovita z Polskim smakiem oraz tysiakiem”.
05.02.25, 16:28
| reklama & PR » informacje
Wybierz swoją paczkę. Bitwa Smaków w nowej kampanii Lay’s
W najnowszej aktywacji marki limitowane Lay’s o smaku Mac&cheese, Pieczony czosnek z ziołami i Chorizo z cebulką, zawalczą o uznanie konsumentów. Głosujący powalczą o nagrody i zdecydują, który smak zostanie na sklepowych półkach na dłużej.
05.02.25, 14:48
| reklama & PR » informacje
Familijne Wtorki Filmowe. Aktywacja konsumencka potrwa aż 52 tygodnie
1 lutego br. ruszyły „Familijne Wtorki Filmowe” – kolejna odsłona akcji marki Familijne, należącej do portfolio firmy Colian. Tym razem dla klientów marki przygotowano zniżki na bilety do wszystkich sieci kin w całej Polsce oraz wybranych kin niezależnych.
05.02.25, 12:10
| reklama & PR » informacje
iPoster: 65 nowych nośników w sieci DOOH
W 2024 r. iPoster działający na rynku Digital Out-Of-Home (DOOH) w segmencie galerii handlowych w Polsce, rozszerzył swoją ofertę o 65 nowych nośników. Wśród nich 60 to ekrany typu totem, a pięć to wielkoformatowe nośniki typu spectacular.
05.02.25, 10:45
| reklama & PR » informacje
Josera wspiera Mistrzostwa Świata w Piłce Ręcznej 2025
Josera, producent żywności dla zwierząt, wspiera Mistrzostwa Świata w Piłce Ręcznej Mężczyzn 2025, ogłaszając Andreasa Wolffa nowym ambasadorem marki. 
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 30.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 28.02.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 22.02.25

Do zdobycia jedna gra planszowa.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.