27.07.20, 17:45

Netia wprowadza nową ofertę pakietów TV

KV kampanii
Fot.: materiały prasowe

Netia zaprezentowała nową ofertę pakietów TV. Spodziewanym bestsellerem jest pakiet z ponad 100 kanałami TV i światłowodowym internetem do 300 Mb/s za 60 zł miesięcznie. Wraz z nową ofertą pakietów - reklamowanych hasłem: „Nowe pakiety jak rakiety” - debiutuje nowoczesny dekoder Netia EvoBox.

6 lipca br., Netia wprowadziła do sprzedaży nową gamę pakietów kanałów TV, w zestawach ze stacjonarnym dostępem do internetu. Klienci mają do wyboru trzy warianty pakietów kanałów telewizyjnych, które zawierają: 79, 101 lub 184 pozycje. Zestawy usług TV z internetem do 300 Mb/s kosztują odpowiednio: 50 zł, 60 zł i 90 zł. Każdy z zestawów można poszerzyć, m.in. o pakiety z treściami premium, dodatkowe dekodery (multiroom), GigaNagrywarkę oraz przyspieszyć internet aż do 1 Gb/s.

Nowa oferta TV Netii powstała we współpracy z Grupą Polsat. Współpraca nie ogranicza się jedynie do kwestii programowych, ale obejmuje również stronę techniczną, w tym dekodery Netia EvoBox.

Środkowy wariant zawiera 101 kanałów, w tym te największych nadawców, tj.: kanały Grupy Polsat (wszystkie oprócz Polsat Sport Premium), TVN Discovery (w tym kanały Eurosport) oraz TVP. Dodatkowo, w prezencie klienci otrzymają dostęp do dwóch kanałów Cinemax oraz trzech kanałów dziecięcych i młodzieżowych NICK. Oferta dodatkowych treści premium składa się z pakietów (koszt miesięczny): Eleven Sports (4 kanały) w cenie 10 zł, Polsat Sport Premium (2 kanały plus 4 serwisy PPV) za 20 zł, HBO HD (3 kanały) i HBO GO za 20 zł, Filmbox (5 kanałów) za 10 zł, Canal+ Prestige (8 kanałów) w cenie 50 zł oraz pakietu 6 kanałów z treściami dla dorosłych za 10 zł.

Najniższy z wariantów (79 kanałów) można wzbogacić o pakiet dwóch kanałów Cinemax za 10 zł miesięcznie (w prezencie na 24 miesiące do dwóch wyższych wariantów). Z kolei do najtańszego i środkowego wariantu można dokupić za 10 zł miesięcznie pakiet aż 12 kanałów dziecięcych, które wchodzą w skład najwyższego wariantu (ze 184 kanałami TV).
Przez pierwszy miesiąc, niezależnie od wybranego wariantu usługi TV, klienci otrzymają GigaNagrywarkę w wariancie Maxi (1500 godzin nagrań na 120 dni; regularna cena 15 zł miesięcznie). W kolejnych miesiącach użytkownicy dwóch wyższych wariantów mogą korzystać bez dodatkowych opłat z GigaNagrywarki w wersji Basic (w wariancie z 79 kanałami dopłata 5 zł miesięcznie).

Klienci, którzy zdecydują się na zakup samodzielnej usługi dostępu do internetu, za wariant do 300 Mb/s będą musieli zapłacić 50 zł miesięcznie. Przyspieszenie łącza do 500 Mb/s to wydatek dodatkowych 10 zł miesięcznie, a do 1 Gb/s kolejnych 10 zł miesięcznie. Przy zakupie usługi dostępu do internetu solo przez pierwsze 3 miesiące abonament za internet wynosi 0 zł.
Do każdej usługi dostępu do internetu Netia dodaje (2 miesiące gratis, potem 10 zł miesięcznie) usługę cyberbezpieczeństwa pod nazwą Bezpieczny Internet 2. Istnieje też możliwość zakupu internetu wraz z dostępem do serwisu muzycznego TIDAL i/lub HBO GO (pakiety w cenach wyższych odpowiednio o 10 zł i 20 zł miesięcznie).

Do stacjonarnego dostępu do internetu i zestawów z TV, klienci mogą również dokupić, m.in. usługi mobilne (Netia Mobile) w wariantach od 1 do 3 kart SIM i cenie od 20 zł do 60 zł miesięcznie. W najtańszej opcji są nielimitowane połączenia głosowe, SMS, MMS i 2 GB pakiet danych. Taryfa za 30 zł zapewnia aż 12 GB danych, a po wyczerpaniu pakietu prędkość spada do 1 Mb/s. Za drugą i trzecią kartę SIM z tą taryfą trzeba dopłacić po 15 zł miesięcznie. Na przenoszących numer czeka bonus w postaci 3 miesięcy bez opłat (standardowo jeden miesiąc).

Sprzedaż nowych pakietów wspierać będą działania typu performance marketing w internecie oraz BTL. Hasło przewodnie, to „Nowe pakiety jak rakiety”, a w kreacji wykorzystywane są charakterystyczne dla Netii świetliste stworzenia podobne do korników.

Komentarze

Powiązane

18.09.24, 12:58
| telewizja / VOD » informacje
Kanał Warner TV w ofercie TOYA
Kanał Warner TV z portfolio Warner Bros. Discovery w Polsce, dołączył do oferty TOYA, jednego z największych operatorów telewizji kablowej w Polsce.
18.09.24, 11:00
| telewizja / VOD » informacje
Nowy rozdział w historii Fundacji TVP. Katarzyna Dowbor twarzą zmian
Telewizja Polska rozpoczęła nowy okres działalności Fundacji TVP. Jej szefowa Katarzyna Dowbor zapowiada kolejny rozdział działalności i pomoc ofiarom powodzi w południowo-zachodniej Polsce.
18.09.24, 08:30
| telewizja / VOD » informacje
Fundacja TVN organizuje pomoc dla szpitala w Nysie. Będzie charytatywny blok reklamowy
17 września br. rozpoczęła się akcja „Fundacja TVN dla szpitala w Nysie”. Na start akcji Fundacja przekaże Szpitalowi Powiatowemu pół miliona zł. Równolegle uruchomi zbiórkę charytatywną, która ma wspomóc remont i zakup sprzętu.
18.09.24, 06:30
| telewizja / VOD » informacje
Reklama na ratunek. Wspólnie dla powodzian! Polsat i Fundacja Polsat organizują specjalny blok reklamowy
Telewizja Polsat i Fundacja Polsat zaplanowały na sobotę o godz. 18:40 tuż przed „Wydarzeniami” emisję specjalnego bloku reklamowego, z którego cały dochód zostanie przekazany na pomoc poszkodowanym w powodzi.
17.09.24, 14:17
| telewizja / VOD » informacje
30 lat formatu Familiada na polskim rynku. Wkrótce odcinek numer 3000
Dokładnie 30 lat temu wyemitowano pierwszy odcinek „Familiady” w Telewizji Polskiej. Gospodarzem programu od samego początku jest Karol Strasburger.
17.09.24, 10:41
| telewizja / VOD » badania rynku
Stacje informacyjne z ogromnym zainteresowaniem wśród widzów. Liderem TVN24. Bardzo duży wzrost TVP INFO
Polacy masowo oglądali stacje informacyjne w weekend 14 i 15 września 2024 r. W te dni kanały rozpoczęły emisję programu poświęconego prawie wyłącznie sytuacji powodziowej.
17.09.24, 09:53
| telewizja / VOD » informacje | prasa » informacje
Razem dla Was. Telewizja Polska uruchamia pomocą dla ofiar powodzi. Partnerem Polska Press Grupa
Telewizja Polska uruchomiła szeroką akcję charytatywną „Razem dla Was”, której celem jest pomoc ofiarom powodzi w południowo-zachodniej Polsce. Partnerem akcji została Polska Press Grupa.
17.09.24, 06:30
| telewizja / VOD » seriale
Serial Ranczo od października w TV Puls
7 października br. Telewizja Puls rozpocznie emisję polskiego, kultowego serialu „Ranczo”.
16.09.24, 15:45
| telewizja / VOD » informacje
Z gwiazdą przez świat. Nowy format w TVP Polonia
W niedzielę, 15 września br. o godz. 21:15 na antenie TVP Polonia zadebiutował nowy program na żywo „Z gwiazdą przez świat”, w którym artyści opowiadają o najciekawszych momentach swojej kariery, trasach koncertowych i spotkaniach z polonijną widownią.
16.09.24, 10:56
| telewizja / VOD » informacje
Będzie II edycja MasterChef Nastolatki. Ruszyły castingi do programu
Na 2025 r. zaplanowano drugą edycję formatu "MasterChef Nastolatki" (TVN). Do programu ruszyły castingu.
Subskrybuj RSS działu telewizja / VOD: rss
Oferty pracy

Kierownik Działu Komunikacja Społeczna i Promocja

Regionalny Instytut Kultury im. Wojciecha Korfantego | Katowice

Przejdź do oferty

Stanowisko ds. promocji i komunikacji

Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow w Krakowie. Niemiecki nazistowski obóz pracy i obóz koncentracyjny (1942-1945) (w organizacji) | Kraków

Przejdź do oferty

Specjalistka/Specjalista ds. promocji i obsługi widowni

Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 18.10.24

Rozwiązanie konkursu.

do 18.10.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 17.10.24

Do zdobycia jeden album.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

Od wirtualnej rozrywki i (nie)etycznych zagrywek w marketingu po historie opowiedziane za pomocą liczb. Ruszyły zapisy na pierwszy tej jesieni webinar w ramach cyklu DIMAQ Voice.