27.07.20, 15:30
Clue. Nowy magazyn dla branży e-commerce od Grupy Domodi
Na rynku ukazał się właśnie pierwszy online’owy numer „Clue” - magazynu Grupy Domodi, który który ma skupiać w sobie szerokie spojrzenie na rynek dwóch branż: mody i design.
„Clue” to nowy magazyn Grupy Domodi, który ukazuje się cyklu kwartalnym. Jest wydawany od III kwartału br. Punktem wyjścia oraz swoistym motto każdego z numerów magazynu mają stać się hasła, dopasowane do panującej w danym momencie sytuacji rynkowej. Celem publikacji jest przede wszystkim edukacja i przedstawianie przynoszących korzyści rozwiązań dla biznesu. Tematyka magazynu skoncentrowana jest wokół trzech głównych obszarów: biznesu, komunikacji oraz trendów. Dlatego na jego łamach wiedzę mają odnaleźć zarówno przedstawiciele działów PR i marketingu, sklepy oraz marki prowadzące swoje e-commerce jak i ludzie pasjonujący się obiema branżami.
„Zależało nam, aby stworzyć przede wszystkim materiał edukacyjny, a na jego potrzeby pozyskać ekspertów o różnorodnych doświadczeniach i punktach widzenia” - mówi Martyna Głowińska, redaktor naczelna „Clue”. „Całość chciałyśmy obudować w minimalistyczną publikację, na łamach której zebrałyśmy wnioski i refleksje na temat kondycji branży - tak właśnie narodziło się Clue, definiowane jako wskazówka, klucz do sukcesu” – dodaje Głowińska.
Treści w publikacji każdorazowo mają być przygotowywane przez ekspertów oraz autorytety świata mody i designu. W pierwszym numerze swoje obserwacje przedstawili: Sonia Przybył - badaczka trendów z Agencji Metaphor; Paulina Smaszcz – marketing owiec; Adela Ochman - dyrektorka kreatywna marki Argument; Aleksandra Kasza - właścicielka bloga Olcykowe; Dagmara Pakulska - marketerka, szkoleniowiec, autorka Niby-Prasówki; Ewelina Saja - specjalistka ds. PR i marketingu w Grupie Domodi; Marta Budziarek - copywriterka w Grupie Domodi; Piotr Sobieś Google Ads & retargeting section lider w Grupie Domodi; Paweł Piekarski - B2B marketing manager w Grupie Domodi; Jan Sikora - profesor gdańskiej ASP, właściciel pracowni Sikora Wnętrza; Michał Piernikowski - dyrektor Łódź Design Festival; Katarzyna Księżnopolska - redaktor naczelna Magazif.com czy Justyna Siejka - współwłaścicielka Home Sweet Home PR.
Pierwszy numer to 63 stron publikacji, na których zaproszeni goście i eksperci zawarli swoje przemyślenia pod hasłem „OD NOWA”. Treść magazynu jest darmowa.
Kierownik Działu Komunikacja Społeczna i Promocja
Regionalny Instytut Kultury im. Wojciecha Korfantego | Katowice
Przejdź do ofertyStanowisko ds. promocji i komunikacji
Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow w Krakowie. Niemiecki nazistowski obóz pracy i obóz koncentracyjny (1942-1945) (w organizacji) | Kraków
Przejdź do ofertySpecjalistka/Specjalista ds. promocji i obsługi widowni
Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera | Warszawa
Przejdź do ofertyKonferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.
Od wirtualnej rozrywki i (nie)etycznych zagrywek w marketingu po historie opowiedziane za pomocą liczb. Ruszyły zapisy na pierwszy tej jesieni webinar w ramach cyklu DIMAQ Voice.
Komentarze