04.08.20, 09:03

IKEA wspiera akcję #NiechZyjePlaneta

KV kampanii
Fot.: materiały prasowe

Do akcji „Niech żyje Planeta!”, którą prowadzą serwisy oraz redakcje Ringier Axel Springer Polska dołącza IKEA Retail Polska. Firma wspiera inicjatywę, która namawia Polaków do codziennych działań, które chronią Ziemię. Akcja „Niech żyje Planeta!” jest elementem globalnego programu #ActNow opracowanego przez UN Global Compact, który prowadzi do realizacji 17 celów zrównoważonego rozwoju.

Akcja została uruchomiona w czerwcu i opiera się na podejmowanych przez odbiorców wyzwaniach – konkretnych, łatwych do zapamiętania i wdrożenia w życiu codziennym. Każdego miesiąca w ramach akcji czytelnicy Onetu zachęcani są do podjęcia innego wyzwania. Miesiąc lipiec poświęcony był oszczędzaniu wody, a wyzwaniem był pięciominutowy prysznic zamiast kąpieli. Ringier Axel Springer Polska jako pierwsza polska firma mediowa dołączyła do globalnej inicjatywy ONZ #ActNow, którą wspiera akcja „Niech Żyje Planeta!”. 

Na potrzeby akcji powstała „zielona” redakcja, składająca się z kilkunastu dziennikarzy. Tworzą oni artykuły, materiały typu explainer oraz wideo. Prezentują w nich jak łatwo można pomóc Ziemi. Oprócz wywiadów z ekspertami pokazują też przykłady zmiany przyzwyczajeń, jak np. oszczędzanie energii, wody czy niemarnowanie żywności.

Akcję wsparła teraz IKEA zostając jej głównym partnerem. „Na wielki sukces składają się drobne czyny. Zdecydowaliśmy się włączyć w kampanię „Niech żyje Planeta” ponieważ wiemy, jak ważne jest promowanie codziennych nawyków przyjaznych dla Ziemi i dla nas samych” – mówi Carolina Garcia Gomez, dyrektorka generalna ds. zrównoważonego rozwoju i prezeska IKEA Retail Polska.

W działania akcji #NiechZyjePlaneta zaangażowały się redakcje i serwisy Ringier Axel Springer Polska: m.in. Onet, NOIZZ, Business Insider Polska, Ofeminin, „Fakt”, „Newsweek Polska”, „Komputer Świat”, „Przegląd Sportowy”, „Auto Świat”, „Forbes Polska” i Gratka. Akcji towarzyszy kampania promocyjna w telewizji, w radiu, w prasie oraz w Internecie, a także w kinach.

Komentarze

Powiązane

01.03.24, 12:11
| reklama & PR » informacje
KERRIS obsłuży PayPo
Agencja KERRIS odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze social ads performance marketing PayPo – firmy działającej w obszarze płatności odroczonych w Polsce.
01.03.24, 10:36
| reklama & PR » informacje
Heima PR pracuje dla Naukowej Fundacji Polpharmy
Na początku br. do klientów agencji Heima PR dołączyła Naukowa Fundacja Polpharmy, której misją jest wspieranie rozwoju nauk medycznych i farmaceutycznych poprzez finansowanie badań w tych dziedzinach.
29.02.24, 14:20
| reklama & PR » ludzie
Jakub Macyszyn przechodzi z Good One PR do KPRM
W lutym br., Jakub Macyszyn rozpoczął pracę na stanowisku eksperta w Sekretariacie Przewodniczącej Komitetu ds. Pożytku Publicznego, Minister ds. Społeczeństwa Obywatelskiego Agnieszki Buczyńskiej.
29.02.24, 08:30
| reklama & PR » ludzie
Katarzyna Wójtowicz na stanowisku Corporate Director PR Big Picture
Big Picture, firma doradcza PR i public affairs zarządzana przez Hannę Waśko i Helenę Korniejew, wprowadza nową organizację zespołu PR korporacyjnego.
29.02.24, 07:30
| reklama & PR » informacje
Agencja Ro w Stowarzyszeniu Agencji Public Relations
Agencja Ro grona została członkiem Stowarzyszenia Agencji Public Relations. To 39. agencja w szeregach SAPR.
28.02.24, 19:51
| reklama & PR » informacje
Mural w stolicy promuje Familijne Wieczory Filmowe
Prace nad muralem promującym tegoroczne „Familijne Wieczory Filmowe – Premiery dobiegły końca. To kolejna inicjatywa marki Familijne, która po szeroko zakrojonych działaniach w kinach, rusza z czwartą odsłoną aktywacji konsumenckiej.
28.02.24, 13:30
| reklama & PR » ludzie
Barbara Kai Kaniewska i Vincent Prochoroff na pokładzie Papaya Roster
Papaya Roster wzmacnia swój zespół. Do ekipy Papaya Roster dołączyli operatorzy Barbara Kai Kaniewska i Vincent Prochoroff.
28.02.24, 11:30
| reklama & PR » informacje
On Board Think Kong pracuje dla EIT Health Innostars
EIT Health Innostars rozpoczyna współpracę z agencją On Board Think Kong. Współpraca z agencją OBTK obejmuje promocję realizowanych przez EIT Health InnoStars inicjatyw w branży healthcare, w regionie Europy Środkowo-Wschodniej i Południowej.
28.02.24, 08:30
| reklama & PR » informacje
Dagmara Witek-Kuśmider w Creative LIAisons Global Coaching Academy 2024
Dagmara Witek-Kuśmider, Chief Creative Officer Publicis Worldwide Poland, jest jedyną przedstawicielką polskiej branży reklamowej, która dołączyła do grona mentorów tegorocznej edycji wirtualnego programu Creative LIAisons Global Coaching Academy.
27.02.24, 18:30
| reklama & PR » ludzie
Wioletta Batóg Prezesem Zarząd MB Mobile. Wcześniej pracowała w MediaMarktSaturn Polska
Wioletta Batóg została Prezesem Zarządu MB Mobile. Do zarządu spółki dołączyła również Diana Putaj w funkcji Wiceprezesa Zarządu.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.04.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 02.04.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 01.04.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

27.02.2024 r., godz. 15.00, online.