04.08.20, 09:03

IKEA wspiera akcję #NiechZyjePlaneta

KV kampanii
Fot.: materiały prasowe

Do akcji „Niech żyje Planeta!”, którą prowadzą serwisy oraz redakcje Ringier Axel Springer Polska dołącza IKEA Retail Polska. Firma wspiera inicjatywę, która namawia Polaków do codziennych działań, które chronią Ziemię. Akcja „Niech żyje Planeta!” jest elementem globalnego programu #ActNow opracowanego przez UN Global Compact, który prowadzi do realizacji 17 celów zrównoważonego rozwoju.

Akcja została uruchomiona w czerwcu i opiera się na podejmowanych przez odbiorców wyzwaniach – konkretnych, łatwych do zapamiętania i wdrożenia w życiu codziennym. Każdego miesiąca w ramach akcji czytelnicy Onetu zachęcani są do podjęcia innego wyzwania. Miesiąc lipiec poświęcony był oszczędzaniu wody, a wyzwaniem był pięciominutowy prysznic zamiast kąpieli. Ringier Axel Springer Polska jako pierwsza polska firma mediowa dołączyła do globalnej inicjatywy ONZ #ActNow, którą wspiera akcja „Niech Żyje Planeta!”. 

Na potrzeby akcji powstała „zielona” redakcja, składająca się z kilkunastu dziennikarzy. Tworzą oni artykuły, materiały typu explainer oraz wideo. Prezentują w nich jak łatwo można pomóc Ziemi. Oprócz wywiadów z ekspertami pokazują też przykłady zmiany przyzwyczajeń, jak np. oszczędzanie energii, wody czy niemarnowanie żywności.

Akcję wsparła teraz IKEA zostając jej głównym partnerem. „Na wielki sukces składają się drobne czyny. Zdecydowaliśmy się włączyć w kampanię „Niech żyje Planeta” ponieważ wiemy, jak ważne jest promowanie codziennych nawyków przyjaznych dla Ziemi i dla nas samych” – mówi Carolina Garcia Gomez, dyrektorka generalna ds. zrównoważonego rozwoju i prezeska IKEA Retail Polska.

W działania akcji #NiechZyjePlaneta zaangażowały się redakcje i serwisy Ringier Axel Springer Polska: m.in. Onet, NOIZZ, Business Insider Polska, Ofeminin, „Fakt”, „Newsweek Polska”, „Komputer Świat”, „Przegląd Sportowy”, „Auto Świat”, „Forbes Polska” i Gratka. Akcji towarzyszy kampania promocyjna w telewizji, w radiu, w prasie oraz w Internecie, a także w kinach.

Komentarze

Powiązane

02.10.24, 12:04
| reklama & PR » ludzie
Gabriel Siemiątkowski w better. gaming agency
1 października br. do ekipy better. gaming agency w roli PR Specialist dołączył Gabriel Siemiątkowski. W ramach stanowiska będzie odpowiadał przede wszystkim za projekty dla Level Infinite, wspierając jednocześnie inne inicjatywy agencji.
02.10.24, 11:00
| reklama & PR » ludzie
Marek Zieleniewski w zespole OneMulti
Marek Zieleniewski dołączył do agencji PR OneMulti i zajął stanowisko account managera. Wszedł w skład zespołu Life & Infrastructure, gdzie zajmuje się m.in. komunikacją korporacyjną dla Grupy Elemental.
01.10.24, 11:00
| reklama & PR » ludzie
Katarzyna Fabjaniak wraca po przerwie do 24/7Communication
Na początku października br., Katarzyna Fabjaniak dołączyła do leadershipu 24/7Communication i objęła nowoutworzone stanowisko Advisory Director.
01.10.24, 08:30
| reklama & PR » informacje
Żabka Jush wybrała Flywheel Public Relations
Do grona klientów agencji Flywheel Public Relations dołączyła marka Żabka Jush i delio supermarket, startupy specjalizujące się w szybkich dostawach spożywczych. Współpraca między podmiotami rozpoczęła się we wrześniu i zainaugurowana została kampanią promującą limitowany drop produktowy.
01.10.24, 07:30
| telewizja / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Vectra promuje jesienną ofertę
Agencja Endless przygotowała kolejne odsłony przygód bohaterów Vectry - DZIŚka i JUTRka. Tym razem te dwie postacie przedstawiają jesienne oferty Vectry. Kampania jest prowadzona zarówno w kanałach ATL, BTL, jak i online. Reżyserem spotów został Bartek Kędzierski.
01.10.24, 06:30
| reklama & PR » informacje
Widzimy się u Ciebie! Szymon Majewski ambasadorem akcji Fundacji Polska Bezgotówkowa
Rozpoczęła się akcja „Widzimy się u Ciebie!” prowadzona na zlecenie Fundacji Polska Bezgotówkowa, którem celem jest zauważenie i docenienie małych firm. Działania mają na celu edukowanie i zachęcanie przedsiębiorców do przyjmowania płatności bezgotówkowych, po to, aby ich klienci mogli płacić, tak jak lubią.
30.09.24, 19:00
| reklama & PR » informacje
Heima PR pro bono wspiera OFF Operę
Dziesiąta edycja poznańskiego festiwalu sztuk społecznych OFF Opera odbywa się od 23 września do 4 października br. Agencja Heima PR pro publico bono wspiera festiwal w komunikacji, projektowaniu graficznym i działaniach prowadzonych w mediach społecznościowych.
30.09.24, 17:30
| reklama & PR » informacje
Jan Błachowicz został ambasadorem produktów linii Tarczyński Protein
Jan Błachowicz, zawodnik sportów walki, został ambasadorem marki Tarczyński. Sportowiec będzie promował produkty z linii Tarczyński Protein, przeznaczone dla osób dbających o formę i poszukujących wysokobiałkowych przekąsek.
30.09.24, 10:57
| reklama & PR » ludzie
Piotr Pieniak w zespole Picture Perfect. Będzie współprowadził zespół kreatywny
Piotr Pieniak dołączył jako Creative Lead do zespołu Picture Perfect, należącego do HOLO Group.
28.09.24, 20:00
| reklama & PR » informacje
Volkswagen Financial Services w najnowszej kampanii marketingowej
Rozpoczęła się kampania Volkswagen Financial Services, która kontynuuje historię bohaterów wiosennego spotu, ale tym razem w biznesowej odsłonie.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Kierownik/Kierowniczka Działu Promocji

Teatr KTO | Kraków

Przejdź do oferty

Specjalista ds. promocji

Rzeszowskie Piwnice | inne

Przejdź do oferty

dyrektor Zamojskiego Domu Kultury w Zamościu

Miasto Zamość | inne

Przejdź do oferty
Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

Konferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.