03.08.20, 19:00
Otwarci jak nigdy. Pierwsza kampania marki Coca-Cola od lockdownu
Coca-Cola Polska rozpoczyna nową kampanię: Otwarci jak nigdy. To pierwsza kampania od chwili wybuchu epidemii COVID-19, która tak bardzo zmieniła świat. Tę nową kampanię reklamową otwiera George The Poet i jego manifest.
W kwietniu br. Coca-Cola tymczasowo zawiesiła wszystkie planowane działania marke¬tin¬gowe. Jednocześnie przekierowała swoje zasoby do lokalnych społeczności oraz na wsparcie partnerów handlowych. The Coca-Cola Company – wraz z partnerami i Fundacją Coca-Cola w Atlancie – zobowiązała się do przekazania ponad 100 mln dolarów na całym świecie na rzecz organizacji prowadzących lokalne działania pomocowe. W trakcie pierwszych miesięcy pandemii wsparcie firm systemu Coca-Cola w Polsce dotarło do szpitali i służb, a także objęło blisko 5 tys. lokali gastronomicznych w całym kraju, a szacowana wartość tych działań wyniosła 7,5 mln zł.
Marka obecnie powraca z nową kampanią, opracowaną przez agencję 72andSunny Amsterdam – „Otwarci jak nigdy” (Open Like Never Before), która ma rozpoczynać nową erę zmian kulturowych i społecznych. Kampanię otwiera poruszający manifest, napisany specjalnie dla Coca-Cola przez George’a The Poet, wielokrotnie nagradzanego artystę słowa mówionego. W polskiej wersji spotu głosu użyczył Gamou Fall – model, aktor filmowy i teatralny, związany m.in. z Teatrem Polskim w Poznaniu.
Manifest ma podkreślać wagę nowych możliwości, które odkrywamy w konsekwencji lockdownu. To wezwanie, abyśmy wszyscy stali się „otwarci jak nigdy wcześniej” – abyśmy doceniali wszystko, co nas otacza. Słowa George'a zachęcają klientów do otwartości na zmiany, do spojrzenia na świat i na siebie z różnych perspektyw, a także do odkrywania nieznanych dotychczas możliwości w tej „nowej normalności”.
Ogłoszenie manifestu poprzedza uruchomienie długotrwałego programu działań na poszczególnych rynkach przez cały rok – aż do 2021 r. Wiele spośród tych aktywności ma skupić się na wsparciu przeznaczonym dla lokalnych hoteli, kawiarni i restauracji.
Działania marketingowe obejmować będą m.in. kanały digital, social media, nośniki zewnętrzne, radio oraz telewizję. Ponadto firma wesprze partnerów HORECA (kawiarnie i restauracje) swoimi zasobami i wiedzą w tworzeniu własnego przekazu reklamowego. Dzięki specjalnej platformie internetowej partnerzy programu będą mogli tworzyć sponsorowane przez firmę Coca-Cola, dopasowane do własnych potrzeb reklamy, a następnie rozpowszechniać je w mediach społecznościowych. Wsparciem tym objętych zostanie ponad 1500 kawiarni i restauracji.
Dalsze działania w ramach kampanii polegać będą na zaangażowaniu wszystkich konsumentów. To zaproszenie do opowiedzenia sobie nawzajem i całemu świa¬tu, w jaki sposób chcielibyśmy się zmienić i co oznacza być otwartym jak nigdy.
Za przeprowadzenie kampanii w Polsce odpowiadają: LiquidThread (Social Media & Digital), 2012 Agency (kreacja), Big Picture (PR), Mediacom (planowanie i zakup mediów), Mediacom + Digital Coke Inhouse (Influencer Marketing).
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze