05.11.07, 22:18
Rozwój redakcji Dobrego Wnętrza
2 listopada br. w redakcji "Dobrego Wnętrza" rozpoczęły pracę trzy nowe osoby. Iwona Ławecka-Marczewska objęła nowo utworzone stanowisko zastępcy redaktora naczelnego, Małgorzacie Nowotny powierzono zadania sekretarza redakcji, a Julita Bogacka-Rychlik została nowym fotoedytorem magazynu. Rozwój redakcji jest związany z intensywnym rozwojem pisma.
"Rozbudowujemy zespół, zatrudniamy wybitnych specjalistów, ponieważ chcemy tworzyć najlepszy magazyn wnętrzarski, który już teraz jest na poziomie europejskich publikacji o tej tematyce" - powiedziała Katarzyna Białek, dyrektor strategiczny Wydawnictwa MURATOR.
Iwona Ławecka-Marczewska ma bogate, wieloletnie doświadczenie dziennikarskie, redaktorskie i fotoedytorskie. Tworzyła i nadzorowała liczne projekty redakcyjne dotyczące branży wyposażenia wnętrz. Ostatnio (od maja 2001 roku) była kierownikiem działu "Dom & Projekt" w miesięczniku "Dom & Wnętrze" (Edipresse Polska S.A.), a wcześniej szefem działu kultury "Życia Warszawy". Jako nauczyciel akademicki na Uniwersytecie Warszawskim prowadziła ze studentami zajęcia z wiedzy o kulturze.
Małgorzata Nowotny przejęła obowiązki sekretarza redakcji "Dobrego Wnętrza", które do października 2007 roku sprawowała Beata Majchrowska. Redaktor i dziennikarz z bogatym doświadczeniem zawodowym w wielu tytułach i wydawnictwach prasowych. Ostatnio sekretarz redakcji i p.o. redaktora naczelnego miesięcznika "Monitor Unii Europejskiej", sekretarz redakcji w "Gazecie Prawnej", edytor działu Ekonomia & Rynek w "Rzeczpospolitej", redaktor naczelny miesięcznika "Mój Pies".
Julita Bogacka-Rychlik objęła nowo powstałe stanowisko fotoedytora (dotychczas redakcje "Dobrego Wnętrza" i "M jak mieszkanie" miały wspólnego fotoedytora). Julita Bogacka-Rychlik jest doświadczonym fachowcem z tej dziedziny, zadania fotoedytorskie przez blisko 10 lat wykonywała w redakcji "Moje Gotowanie" (G+J Polska). Absolwentka Wydziału Konserwacji Dzieł Sztuki ASP w Warszawie.
Według danych Expert Monitora za 8 miesięcy 2007 r. sprzedaż reklam "Dobrego Wnętrza" wzrosła o 57% (z 3 985 028 zł do 6 266 266 zł). Pod względem sprzedaży egzemplarzowej pismo zanotowało największy wzrost (o 32%) w segmencie magazynów wnętrzarskich - z 18 055 egz. do 23 834 egz. (źródło ZKDP, rozpowszechnianie płatne razem I-VI 2007). Obecny nakład pisma to ponad 37 tysięcy egzempolarzy w ciągu ostatnich siedmiu miesięcy.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze