29.08.20, 18:11

3,5 mln sprzedanych książek w 2019 r. Poczta Polska zapowiada nową ofertę wydawniczą

Fot.: materiały prasowe

Przed rozpoczęciem roku szkolnego w placówkach Poczty Polskiej na terenie całego kraju w ofercie pojawiły się artykuły szkolne. Operator zapowiada, że w połowie września br. w sprzedaży pojawi się nowa oferta wydawnicza. 

W 2019 r. na Poczcie sprzedano ok. 3,5 mln książek, to blisko o 4 proc. więcej w porównaniu do 2018 r. W tym roku dużym zainteresowaniem klientów Poczty cieszy się m.in.: nowa powieść Heather Morris „Podróż Cilki” oraz inna jej książka „Tatuażysta z Auschwitz”. W czasie wakacji bestsellerami wydawniczymi są: „Przeżyłem własną śmierć” Jan Zac, „Polska niezwykła” (połączenie atrakcyjnego przewodnika turystycznego z atlasem), „Rozmówki kieszonkowe”, „Światło ukryte w mroku” Sharon Cameron, „Włoskie lato” Carrie Elks.

Jednym z podstawowych towarów, jaki najlepiej sprzedaje się od lat są kartki widokowe. W tym roku od początku maja do połowy lipca klienci kupili ich prawie ćwierć miliona. Spółka wzbogaciła ofertę głównie z myślą o wypoczywających w kurortach i miejscowościach turystycznych. Najlepiej sprzedają się kartki z miejscowości nadmorskich. Podobnie było w ubiegłym roku, wówczas najwięcej pocztówek sprzedano w Ustce.

Poczta przygotowała specjalną akcję SZKOŁA 2020, w ramach której oferuje ok. 500 produktów ułatwiających i uprzyjemniających edukację, m.in. zeszyty, długopisy, ołówki, kredki, gumki, a także piórniki i mazaki, elementarze, wykreślanki oraz poradniki do nauki czytania, pisania i liczenia.

Poczta Polska, dzięki swojej sieci placówek obecna jest we wszystkich gminach w kraju. W ubiegłym roku klienci Poczty wydali w nich około 425 mln zł na oferowane tam produkty. Aż 25 proc. przychodu z działalności handlowej firmy stanowiła sprzedaż książek i prasy.

Komentarze

Powiązane

21.03.23, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 21 marca (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 21 marca?
20.03.23, 06:30
| prasa » informacje
Wyniki finansowe Agory w IV kwartale 2022 r.: przychody spadły o 6 proc.
Wyniki Grupy Agora w IV kwartale 2022 r. nadal pozostawały pod presją warunków gospodarczych i rosnących kosztów operacyjnych, na które dodatkowo negatywnie wpłynęły zdarzenia jednorazowe.
20.03.23, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 20 marca (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 20 marca?
19.03.23, 13:52
| prasa » informacje
Uroczysta gala plebiscytu Superbohaterka Wysokich Obcasów 2022 już 20 marca
Redakcja „Wysokich Obcasów” 20 marca br. ogłosi, kto zostanie Superbohaterką 2022 roku. Finałowa gala plebiscytu odbędzie się w warszawskim Teatrze Studio. 
19.03.23, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 19 marca (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 19 marca?
18.03.23, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 18 marca (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 18 marca?
17.03.23, 07:30
| prasa » informacje
Fundusz na rzecz ukraińskich mediów podsumowuje swoje działania
W marcu 2023 r. minęło 12 miesięcy, od kiedy dziennikarze z Polski, Szwecji, Finlandii, Danii i Norwegii powołali Fundusz na rzecz ukraińskich mediów (Ukrainian Media Fund, UMF), by pomóc przetrwać mediom w Ukrainie.
17.03.23, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 17 marca (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 17 marca?
16.03.23, 12:15
| prasa » informacje
GLAMOUR zmienia na wszystkich rynkach swój logotyp
Marka GLAMOUR (Burda Media Polska) zmienia logotyp na wszystkich rynkach, na których występują jej magazyny i serwisy. Zmiana logotypu to również nowe otwarcie i wyznaczenie kierunku, w którym brand ma zmierzać w najbliższych latach.
16.03.23, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 16 marca (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 16 marca?
Subskrybuj RSS działu prasa: rss
Oferty pracy

Dyrektora Krośnieńskiej Biblioteki Publicznej w Krośnie

Urząd Miasta Krosna | Polska

Przejdź do oferty

Specjalista ds. promocji

Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych w Szydłowcu | mazowieckie

Przejdź do oferty
Konkursy
do 24.05.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 23.04.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 21.04.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

28.03.2023 r., online.