04.09.20, 13:32

Zarząd IAA Polska z absolutorium

Logo IAA Polska
Fot.: materiały prasowe

Sprawozdanie z działalności stowarzyszenia w 2019 r., udzielenie absolutorium obecnemu Zarządowi oraz nadanie tytułu honorowego członka Januszowi Kurkowi - to najważniejsze punkty walnego zebrania członków IAA Polska.

Celami statutowymi IAA Polska są: działalność na rzecz wszechstronnego rozwoju branży komunikacji marketingowej, podnoszenie standardów etycznych, zawodowych i legislacyjnych oraz działania na rzecz swobody komunikacji między producentami i konsumentami. Priorytety organizacji zostały zdefiniowane w dokumencie „Rekomendacje dla polskiego rynku reklamy na lata 2017-2020”.

Spośród wielu projektów realizowanych przez o stowarzyszenie w 2019 r., jeden szczególnie angażował zarząd, pracowników biura oraz członków. Były to działania na rzecz ustanowienia nowego standardu badań konsumpcji mediów w Polsce. Istotnym wydarzeniem było powołane do życia Koalicji Marketerów dla Lepszych Badań, która skupiai 70 marketerów zrzeszonych i niezrzeszonych w IAA Polska. Powstała ona przede wszystkim, żeby artykułować potrzeby reklamodawców w rozmowach z Media Owners Committees oraz Krajową Radą Radiofonii i Telewizji na temat jednoźródłowego badania mediów. Jak podkreśla IAA Polska największym osiągnięciem inicjatywy jest opracowanie we współpracy z MultiMoc “ Założeń zintegrowanego badania konsumpcji mediów”. Przewodniczący KRRiT otrzymał dokument w I kwartale 2020 r. Z kolei najważniejszymi ubiegłorocznymi wydarzeniami dla stowarzyszenia były walne zebranie sprawozdawczo-wyborcze i 44. Światowy Kongres w Kochi.

Ważnym punktem obrad zebrania było nadanie Januszowi Kurkowi (Dyrektor Agencji Reklamy, Polskie Radio Katowice) tytułu Honorowego Członka IAA Polska. Wyróżnienie to zostało przyznane jako wyraz uznania za wieloletnie zaangażowanie w działalność stowarzyszenia, sięgające jego początków w 1993 r. Kurek zasiadał w Zarządzie Stowarzyszenia i Sądzie Dyscyplinarnym.

Zarząd IAA Polska w składzie Jacek Olechowski (Prezes), Izabela Albrychiewicz, Beata Golubińska, Andrzej Karasowski, Rafał Jakubowski, Michał Sobolewski, Michał Szaniecki, Arkadiusz Marszałek, Agnieszka Sora decyzją członków otrzymał absolutorium.

Komentarze

Powiązane

19.07.24, 08:30
| reklama & PR » informacje
Energa Obrót z kampanią świadomościowo-produktową. Moc równowagi w Twoim ekosystemie
Energa Obrót rozpoczęła 15 lipca br. nową kampanię świadomościowo-produktową pod hasłem Moc równowagi w Twoim ekosystemie.
19.07.24, 07:30
| telewizja / VOD » informacje | internet » informacje | reklama & PR » informacje
Polsat Box Go promuje swoją ofertę w nowej kampanii
Ruszyła kampania reklamowa promująca ofertę Polsat Box Go. Użytkownicy mogą zyskać dostęp do 140 kanałów telewizyjnych. 
19.07.24, 06:30
| reklama & PR » informacje
Hand Made stworzył kampanię dla Monster Munch
Agencja Hand Made realizuje loterię dla Monster Munch, marki z portfolio Lorenza. Hasło akcji to “Rower dobry dla ducha”.
 
18.07.24, 19:21
| reklama & PR » informacje
PZU Sponsorem Oficjalnym 81. Tour de Pologne
PZU został Sponsorem Oficjalnym tegorocznej edycji Tour de Pologne, w tym klasyfikacji górskiej. Firma wspiera także Tour de Pologne Junior. 
18.07.24, 17:44
| reklama & PR » informacje
Green Caffè Nero promuje letnią ofertę
Marka Green Caffè Nero wystartowała z działaniami reklamowymi, które mają promować letnią ofertę kawiarni. Działania promocyjne obejmują spot reklamowy emitowany w sieci kin niezależnych oraz działania digitalowe. Motywem przewodnim kampanii jest lato w mieście.
18.07.24, 15:30
| reklama & PR » informacje
Tak smakuje kino. Kampania Cinema City na Spotify
Polski oddział Aleph Group (dawniej Httpool by Aleph) przygotował z myślą o Spotify kampanię pt. „Tak smakuje kino” dla Cinema City.
18.07.24, 11:30
| reklama & PR » ludzie
Agata Bieniek awansowała zarządzanie polskim zespołem marketingu Bolt
Agata Bieniek objęła stanowisko Marketing Manager Bolt w Polsce i zarządza zespołem marketingu w polskiej siedzibie firmy oraz odpowiada za lokalne działania marki.
18.07.24, 08:30
| reklama & PR » informacje
Superbet zwiększa zaangażowanie w Górnika Zabrze
W ramach nowej umowy między Superbet a Górnikiem Zabrze, logo bukmachera znajdzie się na froncie koszulki klubu. 
18.07.24, 07:30
| reklama & PR » informacje
Streetcom pracuje dla marki Luksja
Streetcom zrealizuje kampanię product seeding dla marki Luksja. Działania wspierające zostały zaplanowane do końca sierpnia br.
18.07.24, 06:30
| telewizja / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
207 reklamodawców promowało podczas EURO 2024 aż 368 marek na antenach TVP
Podczas zakończonych mistrzostw Europy w piłce nożnej, Telewizja Polska zanotowała wzrost przychodów komercyjnych o 12 proc. Wpływy ze sprzedaży reklam dotyczą tradycyjnych mediów jak i online.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. PR

Krakowskie Biuro Festiwalowe | Kraków

Przejdź do oferty
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

8.10 - Katowice, 9.10 - Wrocław, 10.10 - Poznań.