26.09.20, 21:00

Credit Agricole zachęca do oszczędzania pieniędzy i środowiska

KV kampanii
Fot.: materiały prasowe

Credit Agricole rusza z jesienną kampanią, w której zachęca do oszczędzania pieniędzy i środowiska. W spotach pojawia się Dawid Podsiadło.

Credit Agricole przygotował kampanię, która promuje Konto dla Ciebie, aplikację do zdalnego otwierania konta CA24 Otwórz Konto, płatności mobilne oraz produkty oszczędnościowe. Kampania prowadzona jest w wielu kanałach komunikacji. Spoty reklamowe emitowane są w TV, kinie i internecie, a także w radiu. Poza promocją oferty produktowej, Credit Agricole chce zwrócić uwagę na nadmierny konsumpcjonizm i zachęca do troski o środowisko naturalne.

Nasza kampania odnosi się do bieżących trendów społecznych, takich jak: powszechne korzystanie z aplikacji cyfrowych, przemyślane wybory zakupowe zamiast szalonego konsumpcjonizmu oraz poczucie troski o innych i stan naszej planety. Chcemy wspierać te trendy i zachęcać do jeszcze większej społecznej odpowiedzialności” – mówi Anna Płachta, dyrektor Departamentu Zintegrowanej Komunikacji Marketingowej i Digital.

Dwa spoty TV prezentują nie tylko ofertę banku, ale mają także zachęcać klientów do racjonalnego wydawania pieniędzy i oszczędzania oraz rezygnacji ze zbędnych przejazdów samochodem, z myślą o środowisku naturalnym. Spoty TV będą emitowane także w kinach. W takim samym duchu utrzymane są też dwa spoty radiowe banku.

Ponadto Credit Agricole prowadzi działania digital z wykorzystaniem nowoczesnych formatów w mediach społecznościowych (m.in. na Facebooku i Instagramie). Oferta widoczna jest też na wielu internetowych serwisach zewnętrznych oraz na stronie internetowej Credit Agricole. Bank postawił też na działania mobile i przekierowuje ze swoich kreacji bezpośrednio do sklepów Google Play i App Store, z których można pobrać aplikację CA24 Otwórz Konto.

Oprocentowanie 3% na Rachunku Oszczędzam i konto z premią 200 zł promują również materiały w placówkach bankowych – plakaty, ulotki, teczki i treści wyświetlane na ekranach Digital Signage oraz projekty na witrynach bankowych i drzwiach wejściowych do placówek, a także siatki lokalne. Bank zaplanował też komunikację bezpośrednią do klientów poprzez SMSy oraz wiele kreatywnych działań PR.

Autorem konceptu kreatywnego jesiennej kampanii jest agencja JUST, za produkcję spotów odpowiadał Opus Film, a planowanie i zakup mediów jest dziełem Zenith Media. Za działania na Facebooku i Instagramie odpowiedzialna jest agencja Bussines Factory, a koncept kreatywny dla gamerów i realizacja tych formatów to efekty pracy agencji Point of View. Pozostałe działania w internecie zrealizowane zostały we współpracy z agencjami Performics i CUBE Group.

Komentarze

Powiązane

14.06.24, 18:15
| reklama & PR » informacje
Danio stawia na sztuczną inteligencję we współpracy z influencerami
Marka Danio, należąca do portfolio Danone, rozpoczyna innowacyjną kampanię influencerską kremowych jogurtów pitnych. Do przygotowania kreacji użyto zaawansowanych technologii, takich jak CGI (Computer Generated Imagery) oraz AI (Artificial Intelligence. To kolejna odsłona rozpoczętej w kwietniu br. kampanii. 
14.06.24, 17:57
| reklama & PR » ludzie
Magdalena Pobikrowska oraz Dominika Niekraszewicz awansują w Salestube
Magdalena Pobikrowska oraz Dominika Niekraszewicz awansowały w strukturach należącej do Group One spółki MarTech & e-commerce connected Salestube. Pobikrowska objęła stanowisko Senior Media Operations Director, a Niekraszewicz awansowała na stanowisko Senior Business Development Director.
14.06.24, 17:03
| reklama & PR » informacje
Zielona loteria PGE. Spółka PGE Obrót promuje usługi online
W wyniku wygranego przetargu, PGE Obrót Spółka Akcyjna powierzyła agencji UNIQUE ONE organizację ogólnopolskiej loterii pod hasłem „Zielona loteria PGE”.
14.06.24, 14:05
| reklama & PR » ludzie
Alina Lysychkina została COO w adcookie
Agencja adcookie dokonała zmian w strukturze zarządczej. Nowo utworzoną funkcję chief operating officer objęła Alina Lysychkina. Dołączyła także do zarządu spółki.
14.06.24, 10:30
| reklama & PR » ludzie
Wojciech Białecki przeszedł do WowMedia&Metrics
Wojciech Białecki dołączył do domu mediowego WowMedia&Metrics i objął stanowisko Head of Media Strategy.
14.06.24, 08:40
| reklama & PR » informacje
Value Media zdobywa budżet mediowy Komfort
Agencja mediowa Value Media (Group One) została partnerem strategicznym i mediowym sieci sklepów Komfort. Działania mediowe będą realizowane w modelu House of Communication we współpracy ze spółkami Labcon i Salestube.
14.06.24, 07:30
| reklama & PR » ludzie
Arkadiusz Kawecki Dyrektorem Działu Handlowego w Sigma Bis. Tomasz Trojnar odchodzi z agencji
Arkadiusz Kawecki został nowym Dyrektorem Działu Handlowego agencji Sigma BIS, zastępując na tym stanowisku Tomasza Trojnara.
13.06.24, 20:30
| reklama & PR » ludzie
EssenceMediacom od sierpnia z nowym składem zarządu
W sierpniu br. Katarzyna Kazana i Anna Krzysiak dołączą do zarządu EssenceMediacom – agencji będącej częścią GroupM. Dotychczasowi członkowie zarządu: Stanisław Grabowski i Jan Muszyński z końcem lipca podejmą nowe wyzwania poza strukturami agencji mediowych.
13.06.24, 18:00
| reklama & PR » informacje
Costa Coffee i Krzysztof Zalewski rozbudzają kreatywność we wspólnym projekcie
“Rozbudź kreatywność” to globalne hasło kampanii Costa Coffee, które zainspirowało markę do nawiązania współpracy z muzykiem - Krzysztofem Zalewskim. Głównym celem tej współpracy jest podkreślenie znaczenia kreatywności w codziennym życiu i pokazanie, że z pozoru małe rutyny mogą być okazją do rozbudzenia i rozwijania rytuałów pełnych pasji.
13.06.24, 17:00
| reklama & PR » informacje
MBridge - Marketing Experts obsługuje drogerię internetową LaDiosa
Agencja MBridge – Marketing Experts rozpoczęła działania digital marketingowe dla drogerii internetowej LaDiosa. Głównym celem współpracy jest wzrost sprzedaży, zwiększenie ruchu płatnego i organicznego oraz kompleksowa poprawa widoczności marki LaDiosa w wynikach wyszukiwania Google.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Specjalista/ka ds. promocji w Dziale Promocji i Komunikacji

Muzeum Azji i Pacyfiku im. Andrzeja Wawrzyniaka | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

do 13.07.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

12-14 czerwca 2024 r. w Długopolu.