11.09.20, 15:18
Muzyczne gwiazdy 30-lecia i Sensacje XXX-lecia. Radia ZET świętuje 30. urodziny
Radio ZET rozpoczęło świętowanie 30 lat obecności w polskim eterze. Łączna pula nagród w urodzinowych konkursach wynosi prawie 150 tys. zł.
28 września 1990 r. została uruchomiona pierwsza komercyjna stacja radiowa w Warszawie - Radio Gazeta, która przeobraziła się w Radio ZET, a w 1994 r. stała się radiem ogólnopolskim. Jej założycielem był dziennikarz, Andrzej Woyciechowski.
Z okazji urodzin, stacja uruchamia konkurs "Muzyczne gwiazdy 30-lecia Radia ZET" w którym codziennie, od poniedziałku do piątku, słuchacze mogą wygrać 2 tys. zł. Wystarczy, że jako pierwsi dodzwonią się do radia, gdy usłyszą piosenkę muzycznej gwiazdy dnia związanej z historią stacji. Zwycięzca każdej z rund zdobywa 1 tys. zł, a łączna pula nagród wynosi 30 tys. zł. 28 września na słuchaczy czeka specjalna edycja zabawy, w której będzie można wygrać 30 tys. zł oraz samochód Honda Jazz z opłaconym podatkiem od nagrody.
Cały czas trwa głosowanie, w którym słuchacze wybierają projekt ekologicznego muralu Radia ZET. Zostanie on zaprezentowany w Warszawie, w dniu urodzin stacji.
Radio Zet emituje także okolicznościową audycję "Sensacje XXX-lecia Radia ZET", w której Marcin Wojciechowski opowiada o najważniejszych wydarzeniach związanych z danym rokiem i Radiem ZET. Program nadawany jest codziennie po 12:30. Do końca września zbierane są wspomnienia, pamiątki i zdjęcia słuchaczy nawiązujące do historii "Zetki", z których powstanie "Archiwum XXX-lecia Radia ZET".
Stanowisko ds. promocji i komunikacji
Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow w Krakowie. Niemiecki nazistowski obóz pracy i obóz koncentracyjny (1942-1945) (w organizacji) | Kraków
Przejdź do ofertySpecjalistka/Specjalista ds. promocji i obsługi widowni
Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera | Warszawa
Przejdź do ofertyKierownik Działu Komunikacja Społeczna i Promocja
Regionalny Instytut Kultury im. Wojciecha Korfantego | Katowice
Przejdź do ofertyOd wirtualnej rozrywki i (nie)etycznych zagrywek w marketingu po historie opowiedziane za pomocą liczb. Ruszyły zapisy na pierwszy tej jesieni webinar w ramach cyklu DIMAQ Voice.
Komentarze