15.09.20, 13:02
Influencerzy promują grę Pictionary Air firmy Mattel
„EKIPA”, Katarzyna Zielińska, Wiktoria Gąsiewska, Jan Dąbrowski, Jakob Kosel biorą udział w kampanii Pictionary Air promującej nową grę firmy Mattel.
Hasłem kampanii jest „Pictionary Air ożywi każdą domówkę” w której udział wzięli instagramerzy i twórcy Youtube. Influencerzy mają za zadanie pokazać swoim obserwatorom, że Pictionary Air to zabawa dla każdego. W kampanii wzięli udział, m.in. Jan Dąbrowski, Katarzyna Zielińska, Wiktoria Gąsiewska i Rafał Maślak, członkowie „Ekipy” oraz influencerki parentingowe.
Kampania rozpoczęła się w sierpniu i potrwa do końca września br. Obejmuje działania digital – aktywacje na platformach: YouTube, Instagram oraz Facebook. Jej realizacją zajmuje się butik kreatywny Coollective (kreacja, strategia, produkcja wideo, planowanie i zakup mediów, aktywacje w mediach społecznościowych).
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertę
Komentarze