16.09.20, 14:23
mBank promuje pierwsze konto do pracy
We wrześniu br. rozpoczęła się kampania mBanku przygotowana przez BBDO i Mindshare doceniająca pierwszą pracę nastolatka.
mBank w kampanii skupił się na pierwszej pracy nastolatków. Na potrzeby kampanii przygotowana została platforma pracanakoncie.pl, w której młodzi mogą zapoznać się z ofertą konta w mBanku i o jego przewagach w kontekście podjęcia pierwszej pracy czy oszczędzania pierwszych zarobionych pieniędzy. W ofercie serwisu znalazł się generator CV z podpowiedziami jak poprawnie przygotować swoje CV, na co zwrócić uwagę i jak się wyróżnić. Dodatkowym elementem platformy jest sekcja z pytaniami i przykładami przebiegu rozmowy rekrutacyjnej, także z informacjami o tym, o co pracodawca nie może zapytać czy jakich młodzi kandydaci powinni dokonać formalności.
Kreacja kampanii to kontekstowe zdjęcia młodych ludzi w ich pierwszej pracy, zrealizowane w technice bullet time polegającej na ustawieniu kilkudziesięciu aparatów, które w promieniu 180 stopni jednocześnie robią zdjęcia, a po montażu o efekcie można się przekonać w mediach społecznościowych wybranych do komunikacji. Ma je wyróżniać spójny, prosty i trafny claim: "Pierwsza praca na koncie? Pierwsze konto do pracy".
Działania reklamowe wystartowały z początkiem września br. i potrwają dwa miesiące. Wyzwaniem komunikacji jest precyzyjne dotarcie do grupy celowej, dlatego działania mają być prowadzone z wykorzystaniem kanałów social media takich jak: Instagram, facebook, Snapchat czy TikTok. W kampanii digitalowej stosowane są rożne formaty display, wykorzystywany jest Youtube oraz platformy związane z pierwszą pracą. Plan mediowy uwzględnia dostosowanie przekazu pod kątem zainteresowań odbiorców. Młodsza grupa – do 15. roku życia spotyka się z komunikacją dotyczącą podstawowych prac domowych, pomocy w ogrodzie czy handlu ubraniami na popularnych platformach. Starsza -z kontekstami pierwszej pracy, m.in. jako: dostawcy pizzy, układania towaru w sklepie czy obsługi kelnerskiej w restauracji.
Specjalista ds. promocji
Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych w Szydłowcu | mazowieckie
Przejdź do ofertyDyrektora Krośnieńskiej Biblioteki Publicznej w Krośnie
Urząd Miasta Krosna | Polska
Przejdź do ofertyDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Do zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze