18.09.20, 23:30
Płyta indukcyjna bohaterem kampanii marki Amica
Amica rozpoczyna ogólnopolską kampanię produktową płyt indukcyjnych 2.0, która ma skupiać się na takich cechach produktu jak: wielozadaniowość, szybkość działania, energooszczędność i niezawodność.
Bohaterką nowej kampanii produktowej marki Amica jest zapracowana mama, która każdego dnia walczy z nadmiarem obowiązków. Pomaga jej w tym nowa płyta indukcyjna 2.0, która jest wielozadaniowym urządzeniem AGD. Spot reklamowy opowiada o codziennych realnych potrzebach użytkowników sprzętu AGD.
Kampania marki Amica ruszyła 18 września br. Działania 360 stopni obejmą zarówno media tradycyjne, jak i digitalowe. W ogólnopolskich stacjach TV będzie emitowany billboard sponsorski, a w Internecie na platformach VOD, YouTube i kanałach Social Media spot reklamowy 30”. Kampania wspierana będzie 15” spotami radiowymi emitowanymi w stacjach ogólnopolskich i lokalnych.
Za koncepcję i realizację kampanii produktowej odpowiada agencja C108. Planowanie mediów w obszarze digital powierzono Value Media, za zakup mediów w telewizji odpowiedzialny jest dom mediowy PHD. Za działania PR odpowiada agencja Q&A Communications.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze