28.09.20, 16:00
Masz więcej! Kampania MultiMożliwości w Programie MultiSport zachęca do aktywności swoich klientów
W jesiennej kampanii wizerunkowo-sprzedażowej marka MultiSport promuje swoją ofertę oraz zachęca do aktywności obecnych i przyszłych klientów.
Kampania reklamowa prowadzona będzie do listopada br. w kanałach online na poziomie ogólnopolskim, jak i lokalnie w przestrzeni miejskiej. Kreacje graficzne nawiązujące do oferty MultiSport pojawią się, m.in. na ulicach Warszawy, a ich animowane wersje będzie można zobaczyć na ekranach w wagonach Metra. Wśród działań digitalowych marka zdecydowała się na kampanię remarketingową, która ma przypomnieć odbiorcom, że wyszukiwany w przeglądarce internetowej rower miejski lub kurs języka angielskiego są dostępne w ramach karty MultiSport. Działania typu search zostały zbudowane wokół hasła kampanii „MultiMożliwości” – „Tak, mamy to”. Uzupełnieniem rozwiązań reklamowych w przestrzeni digital będą kampanie Google Ads oraz w mediach społecznościowych – Facebook i LinkedIn oraz YouTube.
Kampanię na zlecenie Benefit Systems realizuje agencja kreatywna NAV agency oraz agencja digitalowa Mint Media.
Do zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze