06.10.20, 13:05
José Mourinho w globalnej kampanii XTB
Rozpoczęła się globalna kampania brokera finansowego XTB z nowym ambasadorem marki, legendarnym trenerem piłkarskim: José Mourinho. Za międzynarodową kampanię odpowiada agencja Saatchi & Saatchi.
Inwestowanie wymaga opracowania strategii: analizy wykresów, przewidywania ruchów przeciwnika i taktycznych zagrań. O tym, jak to robić w nowej kampanii XTB, opowiada José Mourinho, nowy ambasador marki, legenda świata piłkarskiego.
Kampania prowadzona jest pod hasłem „Be like José” i ma odwoływać się do wieloletniego strategicznego doświadczenia José Mourinho, który w ciągu swojej trenerskiej kariery wielokrotnie sięgał po najważniejsze piłkarskie trofea z najbardziej znanymi drużynami na świecie.
W ramach działań przygotowano spoty, kampanię digital i ATL, które będą adaptowane na kilkanaście rynków, na których działa XTB. Spot powstawał w Warszawie i Londynie. Działania ruszyły 5 października. Strategię opracował zespół marketingu XTB, a za kreację i realizację kampanii odpowiada agencja Saatchi & Saatchi. Produkcją spotu zajął się dom produkcyjny Dobro, a wyreżyserował go Michał Sablińki. Za działania z nowym ambasadorem XTB odpowiada agencja CAA.
Animator Kultury w obszarze czytelnictwa
Biblioteka publiczna w Dzielnicy Bemowo m.st.Warszawy | Warszawa
Przejdź do ofertyZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze