10.10.20, 09:00
Olga Frycz twarzą kampanii Brita. Lubię ją
12 października br. marka Brita rozpocznie kampanię reklamową, opartą o hasło “Brita. Lubię ją.” Twarzą kampanii jest Olga Frycz. Za przygotowanie nowej platformy komunikacyjnej odpowiada agencja Scholz & Friends Warszawa, należąca do Grupy S/F.
„U podstaw nowej platformy komunikacyjnej Brity leży koncept lubienia siebie, czerpania radości z życia oraz świadomych wyborów podejmowanych w zgodzie ze sobą i swoim stylem życia. Brita pomaga w osiągnięciu takiego stanu poprzez dbanie o dobre samopoczucie swoich konsumentów, a wybór jej produktów to tylko jeden z przejawów podejmowania decyzji dobrych dla siebie i otoczenia. Tym samym, w przekazie kampanii istotne miejsce zajmuje troska o dobro ludzi i planety, a są to wartości bliskie marce” - mówi Józek Dutkiewicz, Creative Director w Scholz & Friends Warszawa.
Twarzą kampanii została Olga Frycz, której styl życia, wartości i sposób komunikacji mają być spójne ze światem marki Brita.
Platforma obejmuje serię spotów do TV, digital oraz materiały POS. Realizacja koncepcji jest wynikiem pozytywnych wyników badań konceptu kreatywnego.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertę
Komentarze