16.10.20, 18:58
Polsat News wyprzedził w grupie komercyjnej TVP Info
W pierwszym tygodniu października br., Polsat News awansował na drugie miejsce, wyprzedzając TVP Info, uzyskując 1,99 proc. udziałów w grupie komercyjnej (dane: NAM). Jeszcze w sierpniu jak i wrześniu różnica między tymi stacjami wynosiła niecałe 0,2 p.p.
Wśród najchętniej oglądanych audycji w poprzednim tygodniu znalazły się m.in. „Wydarzenia”, „Gość Wydarzeń”, „Państwo w Państwie” czy „Debata Dnia”.
Polsat News, jako jedyna stacja informacyjna na rynku, we wrześniu zanotował ponad dwukrotny wzrost (112 proc.) udziałów w grupie 16-49 (wynik na poziomie 1,55 proc.). Wśród wszystkich badanych stacja uzyskała 1,92 proc. udziałów. W tym przypadku jest również niekwestionowanym liderem wzrostów. W ujęciu rok do roku udziały stacji wzrosły o 71 proc. Był to najlepszy wrzesień od początku istnienia kanału.
Według danych Nielsen Audience Measurement, 27 proc. widowni Polsat News stanowią osoby w przedziale wiekowym 25-49. Zarówno TVN24 jak i TVP Info mają znacznie mniejszy odsetek widzów w tej grupie wiekowej, odpowiednio 20 proc. i 14 proc.
Polsat News, spośród stacji informacyjnych, cieszy się również największym zainteresowaniem abonentów Cyfrowego Polsatu. Tutaj udział w grupie 16-49, w pierwszym tygodniu października, wyniósł 5,4 proc. To prawie dwukrotnie więcej niż łączne udziały dwóch kolejnych kanałów informacyjnych w zestawieniu.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze