22.10.20, 10:04
Twój lek antyseptyczny. Neo-Angin odświeża wizerunek
Pod hasłem „Twój lek antyseptyczny” rozpoczęła się kampanii marki neo-angin. Przygotowaniem i realizacją kampanii zajęła się agencja kreatywna Chromatique.
Celem kampanii, która ruszyła we wrześniu br., jest przypomnienie głównych atutów leku i edukacja konsumentów. W kampanii przybliżony zostanie problem infekcji gardła. Wytłumaczenie pojęć związanych z infekcją, takich jak antyseptyczność czy patogeny, ma przyczynić się do wyboru marki neo-angin przez konsumentów.
Działania kampanijne mają być skorelowane terminowo z jesienią - porą infekcji i przeziębień. W kampanii wyznaczono etap budowy wizerunku, edukowania i kształtowania postaw oraz potwierdzenia wyboru produktu. Całość opiera się głównie na materiałach video. Emitowane stopniowo mają budować spójną historię i podkreślać atrybuty marki. W kampanii wzięte są pod uwagę porównywarki cen, media społecznościowe, programmatic oraz widgety contentowe.
Na potrzeby kampanii odświeżona została także strona internetowa conagardlo.pl, która ma spełniać funkcję promocyjno-edukacyjną. Całość działań uzupełni kampania prasowa w popularnych czasopismach i tygodnikach telewizyjnych.
Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja Chromatique, za produkcję spotów odpowiada należący do niej dom produkcyjny. Zakupem mediów zajął się MediaOn.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze