22.10.20, 21:00
#siejdobro z marką Verbena. Marka z kampania CSR
Trwa kampania marki Verbena, która ruszyła 5 października i potrwa do 15 listopada br. Za jej realizację odpowiada krakowska agencja reklamowa Brave Brain.
Założenie kampanii opiera się na tym, że klient kupując ciasteczka lub cukierki, sprawia, że Verbena przekazuje drugie opakowanie do wybranej placówki opieki (m.in. hospicjów, środowiskowych domów samopomocy czy domów dziecka). Klient musi wprowadzić zdjęcie paragonu lub produktu na stronie akcji #SiejDobro i wybrać jednego z podanych beneficjentów. Na uczestników kampanii czeka również quiz „Sprawdź, jakim ziółkiem jesteś”.
Coraz popularniejsza w Polsce koncepcja społecznej odpowiedzialność biznesu ma istotny wpływ na budowanie zaufania i kształtowanie wizerunku marki. „Poza ciekawym pomysłem liczy się przede wszystkim spójna komunikacja i skuteczne dotarcie do odbiorców. Verbena jako marka naturalnych, tradycyjnych produktów doskonale wpisuje się w akcje prospołeczne. Nazwa kampanii „Siej dobro” nawiązuje więc nie tylko do roślinnego składu słodyczy, ale także oddaje CSR-owy charakter akcji” – mówi Patrycja Stachowiak, Copywritter w Brave Brain.
W ramach współpracy z marką Verbena agencja Brave Brain opracowała big ideę i mechanizm aktywacji konsumenckiej, zaprojektowała key visual i landing page kampanii oraz prowadzi obsługę marki w SM. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Media Choice. „Kampanii towarzyszą kompleksowe działania promocyjne w social mediach, w tym również na profilach społecznościowych influencerów. Oczywiście akcja została uzupełniona przez emisję reklam na serwisach tematycznych, najbardziej dopasowanych do naszej grupy docelowej. Ten media mix pozwoli nam zaangażować jak największą liczbę użytkowników do ”siania dobra” – mówi Aleksandra Filipowicz, Senior Media Planner w Media Choice.
Stanowisko ds. promocji i komunikacji
Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow w Krakowie. Niemiecki nazistowski obóz pracy i obóz koncentracyjny (1942-1945) (w organizacji) | Kraków
Przejdź do ofertySpecjalistka/Specjalista ds. promocji i obsługi widowni
Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera | Warszawa
Przejdź do ofertyKierownik Działu Komunikacja Społeczna i Promocja
Regionalny Instytut Kultury im. Wojciecha Korfantego | Katowice
Przejdź do ofertyKonferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.
Komentarze