26.10.20, 10:03

Adhydra pracuje dla platformy Porówneo

Logo platformy
Fot.: materiały prasowe

Rozpoczęła się kampania digital oparta o narzędzia do dynamicznej segmentacji klientów porównywarki ubezpieczeń Porówneo.

16 października br. Porówneo rozpoczęło kampanię reklamową i wprowadzanie nowej platformy komunikacyjnej „Porównywarka i agent w jednym”. Celem nowego podejścia ma być zaadresowanie większości obaw jakie mają konsumenci przed skorzystaniem z polis internetowych. „Jednocześnie inwestujemy w nowoczesne technologie, które wykorzystujemy na każdym etapie obsługi klienta” – mówi Tomasz Iwaszkiewicz, CMO w porowneo.pl. „Szczególnie w fazie pozyskiwania ruchu, inteligentne wykorzystanie nowoczesnej technologii, pozwala nam na maksymalnie precyzyjne dotarcie do klientów zainteresowanych naszym produktem” – dodaje Iwaszkiewicz. 

Agencja Adhydra udzieli wsparcia sprzedażowego nowej kampanii TV tej firmy. Agencja będzie realizować działania digital, zaprojektowane dla pozyskania kluczowych danych w procesie zakupu polis. Dzięki temu mają pwostać dynamiczne profile potencjalnych klientów Porówneo. Współpraca firm ma charakter długofalowy. Działania związane z kampanią wspiera też firma Centraals (w obszarze TV to Web Analytics).

Działania agencji Adhydra mają charakter prosprzedażowy. Ich głównym celem jest akwizycja klientów online w oparciu o Data Management Platform, a w szczególności o narzędzia do dynamicznej segmentacji klientów i personalizacji komunikatów. Agencja zaprojektowała dla Porówneo działania ukierunkowane na pozyskiwanie kluczowych w procesie zakupu - danych, w kanałach takich jak: afiliacja, programmatic i Facebook.

DMP oraz marketing automation na potrzeby kampanii wdrożyła firma Centraals. Dostarcza ona również technologię do monitoringu przełożenia emisji spotów Porówneo w telewizji na ruch i sprzedaż w kanale online (obszar TV to Web Analytics), w trwającej obecnie kampanii telewizyjnej.

Komentarze

Powiązane

24.01.25, 08:30
| reklama & PR » informacje
I po przetargu. Amooco Agency dalej współpracuje z Wedlem
Agencja kreatywna Amooco Agency po raz kolejny została wybrana na partnera marki E.Wedel w zakresie aktywacji prosprzedażowych.
24.01.25, 07:00
| reklama & PR » informacje
LoveBrands Group ponownie wesprze firmę AstraZeneca
Agencja LoveBrands Group po raz kolejny nawiązała współpracę z firmą biofarmaceutyczną AstraZeneca. W ramach umowy agencja realizuje działania komunikacyjne w obszarach diabetologii i kardiologii.
24.01.25, 06:00
| reklama & PR » artykuły
Nowoczesne oblicze reklamy: podsumowanie 2024 roku i prognozy na 2025 z perspektywy Big Better Brands (Kajetan Królikowski)
Kajetan Królikowski z Big Better Brands podsumowuje dla portalmedialny.pl rok 2024 w branży. 
23.01.25, 23:04
| reklama & PR » informacje
Jeremy Sochan ambasadorem marki Rabanne
Luksusowa marka Rabanne zainicjowała kampanię promującą nową odsłonę swojego zapachu – Invictus Parfum, którego twarzą został Jeremy Sochan, jedyny polski koszykarz NBA.
23.01.25, 20:00
| reklama & PR » informacje
Grayling obsłuży Saxo Bank
Saxo Bank, duński specjalista w zakresie handlu i inwestycji online, powierzył Grayling Poland prowadzenie działań komunikacyjnych i zarządzanie wizerunkiem firmy w Polsce.
23.01.25, 14:30
| reklama & PR » informacje
Herbapol. We współpracy z naturą. Marka promuje herbatki owocowe Herbaciany Ogród
W nowej kampanii TV i digitalowej Herbapol-Lublin promuje herbatki owocowe z linii Herbaciany Ogród. To już kolejna odsłona platformy komunikacyjnej „Herbapol. We współpracy z naturą”, która ma podkreśla bliskość marki z naturą, a także jej autentyczność i więź ze współczesnym konsumentem.
23.01.25, 12:20
| reklama & PR » informacje
Marka Cztery Pory Roku ruszyła z sensualną kampanią kremów do rąk
W swojej najnowszej kampanii, zrealizowanej we współpracy z agencją Ancymony (*ancy), marka Cztery Pory Roku (Pharma CF) chce udowodnić, że za pomocą zmysłu wzroku i słuchu można uruchomić także smak, zapach i dotyk.
22.01.25, 15:15
| reklama & PR » ludzie
Jakub Mączka kieruje studiem Motion Capture w Platige Image
Na początku stycznia 2025 r. do zespołu Platige Image dołączył Jakub Mączka, który objął funkcję Head of Motion Capture Studio. To strategiczny krok, mający na celu dalszy rozwój technologii, jak i dywersyfikację projektów studio.
22.01.25, 14:39
| radio / audio » informacje | reklama & PR » informacje
Grupa Eurozet zmienia cenniki reklamowe. Będzie drożej
Grupa Eurozet wprowadza nowe cenniki pakietów reklamowych oraz reklam w wybranych stacjach radiowych, w tym Radia ZET. Zmiany, które wejdą w życie 10 lutego 2025 r.
22.01.25, 06:00
| reklama & PR » artykuły
Podsumowanie 2024 roku: Tomasz Muraszko (AMS)
Tomasz Muraszko, Dyrektor ds. Strategii oferty, AMS SA,  podsumowuje 2024 rok w branży dla portalmedialny.pl.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 22.02.25

Do zdobycia jedna gra planszowa.

do 22.02.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 20.02.25

Do zdobycia jedna książka.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.