26.10.20, 10:03
Adhydra pracuje dla platformy Porówneo
Rozpoczęła się kampania digital oparta o narzędzia do dynamicznej segmentacji klientów porównywarki ubezpieczeń Porówneo.
16 października br. Porówneo rozpoczęło kampanię reklamową i wprowadzanie nowej platformy komunikacyjnej „Porównywarka i agent w jednym”. Celem nowego podejścia ma być zaadresowanie większości obaw jakie mają konsumenci przed skorzystaniem z polis internetowych. „Jednocześnie inwestujemy w nowoczesne technologie, które wykorzystujemy na każdym etapie obsługi klienta” – mówi Tomasz Iwaszkiewicz, CMO w porowneo.pl. „Szczególnie w fazie pozyskiwania ruchu, inteligentne wykorzystanie nowoczesnej technologii, pozwala nam na maksymalnie precyzyjne dotarcie do klientów zainteresowanych naszym produktem” – dodaje Iwaszkiewicz.
Agencja Adhydra udzieli wsparcia sprzedażowego nowej kampanii TV tej firmy. Agencja będzie realizować działania digital, zaprojektowane dla pozyskania kluczowych danych w procesie zakupu polis. Dzięki temu mają pwostać dynamiczne profile potencjalnych klientów Porówneo. Współpraca firm ma charakter długofalowy. Działania związane z kampanią wspiera też firma Centraals (w obszarze TV to Web Analytics).
Działania agencji Adhydra mają charakter prosprzedażowy. Ich głównym celem jest akwizycja klientów online w oparciu o Data Management Platform, a w szczególności o narzędzia do dynamicznej segmentacji klientów i personalizacji komunikatów. Agencja zaprojektowała dla Porówneo działania ukierunkowane na pozyskiwanie kluczowych w procesie zakupu - danych, w kanałach takich jak: afiliacja, programmatic i Facebook.
DMP oraz marketing automation na potrzeby kampanii wdrożyła firma Centraals. Dostarcza ona również technologię do monitoringu przełożenia emisji spotów Porówneo w telewizji na ruch i sprzedaż w kanale online (obszar TV to Web Analytics), w trwającej obecnie kampanii telewizyjnej.
Komentarze