28.10.20, 10:15

Anna Brodnicka odpowiada za scenografię Eurowizji Junior 2020

Scenografia Eurowizji Junior, fot.: materiały prasowe TVP

29 listopada br. w Warszawie odbędzie się widowisko muzyczne i telewizyjne – Eurowizja Junior 2020. Po raz drugi gospodarzem konkursu jest Telewizja Polska i Europejska Unia Nadawców. Jednym z najważniejszych elementów wydarzenia ma być scenografia zaprojektowana przez Annę Brodnicką.

Poszukując najważniejszego obiektu łączącego scenografię, pomyślałam o kręgu, którego bogata symbolika ma wiele związków z naszym życiem. Krąg był zawsze symbolem doskonałości, życia i jedności. Możemy poruszać się po kręgu życia w poszukiwaniu nowego, optymalnego miejsca dla siebie. Wszyscy doświadczamy zmian podczas tej podróży, zaczynając jako dzieci, następnie jako nastolatki, w końcu stając się dorosłymi” – mówi Anna Brodnicka.

Okrąg to kształt, który będzie identyfikował wizualnie tegoroczny konkurs. Dlatego zastosujemy kuliste i okrągłe kształty wszystkich obiektów i elementów scenografii. Opierać się ona będzie na ogromnych powierzchniach multimedialnych i kilkuset urządzeniach świetlnych, by zabrać odbiorców w magiczną przestrzeń. Scenografia ma być bardzo nowoczesna, definiująca konkurs organizowany dla młodych ludzi w XXI wieku. Wykorzystamy szereg rozwiązań technicznych dotąd nie stosowanych, w tym elementy rzeczywistości rozszerzonej augmented reality. Mam nadzieję, że stworzymy widowisko, które tak jak ubiegłoroczne spodoba się mieszkańcom Europy, mimo że warunki w tym roku są zupełnie inne” – dodaje Konrad Smuga, dyrektor kreatywny konkursu.

Występ każdego z artystów odbędzie się w zbliżonej oprawie scenicznej. Choć młodzi wokaliści nie będą mogli spotkać się osobiście, to mają podzielić się doświadczeniami, pokazać relację z przygotowań i będą kontaktować się z widzami online, poprzez platformy cyfrowe Eurowizji Junior.

Hasłem tegorocznego konkursu jest „Move the World” – „Porusz świat”.

Komentarze

Powiązane

14.02.25, 06:00
| TV / VOD » informacje
CANAL+ kontroluje transmisje sportowe w pubach i restauracjach. Wykryto liczne nieprawidłowości
CANAL+ z początkiem roku rozpoczął kontrole w pubach i restauracjach na terenie całego kraju. Uprawnieni kontrolerzy sprawdzają, czy transmitowane w tych miejscach wydarzenia sportowe dostępne na antenach CANAL+ są odtwarzane zgodnie z obowiązującym prawem, tj. z posiadaniem odpowiedniej licencji uprawniającej do publicznego odtwarzania.
13.02.25, 08:00
| TV / VOD » informacje
Telewizja Puls inwestuje we własne studio. Format Taki jest świat zmieni formułę
Telewizja Puls wprowadza zmiany w segmencie infotainment oraz Dziale Produkcji własnej.
12.02.25, 07:00
| TV / VOD » informacje
#DzielnicaBEZstrachu. Trzecia edycja kampanii społecznej Telewizji Puls i KGP
Telewizja Puls, Komenda Główna Policji oraz ekipa serialu kryminalnego „Dzielnica strachu”organizują trzecią edycję kampanii społeczną #DzielnicaBEZstrachu. Jej celem jest promowanie bezpieczeństwa i współpracy lokalnych społeczności z dzielnicowymi oraz wyłonienie #SuperDzielnicowego2025.
11.02.25, 07:15
| TV / VOD » seriale
Działkowcy. Trzeci sezon w Fokus TV
Kanał Fokus TV rozpoczął emisję III sezonu serialu dokumentalnego „Działkowcy” opowiadającego o perypetiach właścicieli Rodzinnych Ogródków Działkowych, których w polskich miastach istnieje ponad milion.
06.02.25, 07:00
| TV / VOD » informacje
Witwicki i Szubartowicz zadają Najważniejsze pytania w Polsat News
Od 10 lutego br. w każdy poniedziałek o 18.00 na antenie Polsat News pojawi się cykl programów – „Najważniejsze pytania” prowadzony przez Piotra Witwickiego i Przemysława Szubartowicza.
03.02.25, 14:19
| TV / VOD » informacje
Fundacja TBN zrealizuje film o zrównoważonych rozwiązaniach realizowanych na terenie Gdańska
Fundacja TBN Polska rozpoczęła realizację projektu „Gdański kurs w kierunku zrównoważonego rozwoju”. Przedsięwzięcie zostało docenione w konkursie EcoFuture i dofinansowane ze środków Gdańskiej Fundacji Rozwoju Gospodarczego.
03.02.25, 11:46
| TV / VOD » ludzie
INEA rozwija dział marketingu
Na początku roku, INEA wprowadziła zmiany w strukturze organizacyjnej obejmujące Dział Marketingu i Produktu.
03.02.25, 07:30
| TV / VOD » informacje
Pytanie dnia codziennie w TVP1 i TVP Info
Przed startem wiosennej ramówki Telewizja Polska wprowadza zmiany w emisji audycji informacyjnych i publicystycznych.
31.01.25, 08:00
| TV / VOD » informacje
Wiosna 2025 w Polsacie. Dużo rozrywki w ofercie stacji
Wiosną w Polsacie wraca format „Must be the music” z nowym składem jury. Stacja wyemituje aż dwa formaty kabaretowe. Ramówkę wypełnią liczne kontynuacje znanych formatów.
31.01.25, 07:00
| TV / VOD » informacje
Wiosna w TVN. Nowy codzienny serial i reality show
Z końcem lutego br. ruszy wiosenna ramówka. Wśród nowości znajdzie się codzienny serial. Na widzów czekać będą kontynuacje popularnych formatów.
Subskrybuj RSS działu TV / VOD: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 30.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 10.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 09.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.