17.11.20, 20:14
Setna świąteczna kampania marki Coca-Cola
Coca-Cola rozpoczęła kampanię świąteczną pod hasłem „Najlepsze prezenty ukryte są w sercach”. Marka chce przypomnieć, że każdy z odbiorców może dać innym wyjątkowy prezent – siebie, swój czas, zainteresowanie i troskę. Wszystko to w bezpiecznej formie, w jakiej możemy to zrobić w obecnej sytuacji. W ramach działań komunikacyjnych, Coca-Cola przygotowała, m.in. spot reklamowy, loterię konsumencką czy digitalowy kalendarz świąteczny. Tegoroczna kampania to już 100. kampania świąteczna od początku istnienia marki Coca-Cola.
Świąteczny spot Coca-Coli został wyreżyserowany przez zdobywcę Oskara, Taika Waititi, i opowiada historię bezgranicznej miłość ojca do córki. Mężczyzna pokonuje daleką drogę, by dostarczyć na Biegun Północy list swojej córki do świętego Mikołaja. Kampania świąteczna marki ma podkreślać, że najważniejsze, co mozna dać innym, to my sami. Przywołuje także postać Świętego Mikołaja, która już od 100 lat jest stałym i niezwykle rozpoznawalnym elementem świątecznych kampanii Coca-Coli.
W ramach świątecznej kampanii, oprócz spotu, zaplanowana jest także loteria świąteczna, aktywacje w kanałach digital oraz działania z influencermi. Coca-Cola stawia również na wyrazistą i innowacyjną ekspozycję swoich produktów w sklepach, dlatego w okresie Świątecznym dostępne będą opakowania z limitowanej edycji Świątecznej z motywem Świętego Mikołaja.
W tym roku Coca-Cola obchodzi 100-lecie swoich świątecznych kampanii reklamowych. Od 1920 r. marka ożywia świąteczną magię poprzez swoje kreatywne działania, które niejednokrotnie wyprzedzały swoje czasy – od stworzenia kultowej grafiki niedźwiedzia polarnego po wizerunek Mikołaja, który na stałe wszedł do kultury i pomimo zmieniającego się świata i trendów, niezmiennie kojarzy się ze świątecznym czasem.
Działania świąteczne Coca-Cola są kontynuacją kampanii „Otwarci jak nigdy” – pierwszej marketingowej kampanii marki od czasu wybuchu pandemii, będącej częścią globalnej akcji „Open like never before”. Działania marki podkreślały wagę nowych możliwości, odkrywanych przez nas podczas izolacji społecznej. Zwracały także uwagę na to, że mogą one być szansą, abyśmy stali się „otwarci jak nigdy” na to, co nas otacza. Jak marka podkreśla w świątecznym spocie, dotyczy to także naszych bliskich.
Kampania „Najlepsze prezenty ukryte są w sercach” obejmuje telewizję, radio, digital, social media i PR. 30’ i 60’ sekundowe spoty, emitowane na 91 rynkach na świecie, zostały stworzone przez agencję Wieden+Kennedy London, a za ich lokalną adaptację odpowiada McCANN Worldgroup. Za strategię kampanii, planowanie i zakup mediów oraz współpracę z influencerami odpowiedzialny jest z kolei dom mediowy MediaCom, a za koordynację promocji konsumenckiej, kreację i przygotowanie materiałów BTL – agencja reklamowa Fortis. Obsługę w obszarze digital oraz social media powierzono LiquidThread, natomiast działania PR prowadzone są przez agencję Hill+Knowlton Strategies.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
26.02.2025 r., webinar.
Komentarze