20.11.20, 09:00
Piotr Gąsowski promuje grę Pictionary Air firmy Mattel
W mediach społecznościowych pojawiły się spoty promujące grę Pictionary Air z udziałem Piotra Gąsowskiego. Kreacja reklamowa ma zaskakiwać widzów dawką humoru, autorskimi rysunkami aktora i ciekawym montażem, dzięki któremu widzimy Piotra w kilku rolach jednocześnie.
Bohaterem nowych spotów Pictionary Air jest Piotr Gąsowski, który na potrzeby kampanii wcielił się w rolę prowadzącego oraz uczestników show o tej samej nazwie. Kreacje w konwencji teleturnieju mają przypominać kultowy format telewizyjny z udziałem gwiazd i Piotrem Gąsowskim w roli prowadzącego, którego zasady opierały się na klasycznej wersji gry kalambury.
Piotr, jako zawodnik reprezentujący swoją drużynę, przedstawia własną interpretację haseł z różnych kategorii za pomocą interaktywnego pisaka Pictionary Air. Aktor mierzy się z rysowaniem, m.in. hamburgera, ducha i baletnicy, a następnie entuzjastycznie gestykuluje, aby pomóc drużynie odgadnąć wylosowane pojęcia.
Kampania rozpoczęła się w listopadzie i obejmuje działania digital – aktywacje na platformach: YouTube, Instagram oraz Facebook. Za koncepcję kreatywną i realizację kampanii odpowiada butik kreatywny Coollective (kreacja, strategia, produkcja wideo, planowanie i zakup mediów, aktywacje w mediach społecznościowych), a produkcją wideo zajęła się grupa LEMON SNIFF.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze