17.12.20, 08:00

ONORG. Nowy serwis dla społeczności

Nowy serwis ONORG
Fot.: materiały prasowe

Wojciech Sobczuk, współtwórca Grono.net, wraca z nowym serwisem dla społeczności – ONORG. Platforma umożliwia łączenie się w społeczności i swobodną dyskusję, bez ingerencji algorytmów. ONORG ma ułatwić także komunikację wewnątrz stowarzyszeń i innych organizacji oraz pozyskiwanie funduszy na ich działalność.

ONORG to platforma, która ma umożliwiać użytkownikom łączenie się w społeczności, które podzielają ich pasje, zainteresowania i cele. Każda społeczność to prywatna przestrzeń, oddzielona od innych, w ramach której użytkownicy mogą prowadzić dyskusje, wymieniać spostrzeżenia i doświadczenia oraz tworzyć grupy tematyczne. ONORG pozwala także na organizowanie wydarzeń, tworzenie baz wiedzy w ramach społeczności, a także na wymianę prywatnych wiadomości.

Użytkownicy mogą dołączać do już istniejących społeczności, a także tworzyć własne – otwarte dla wszystkich lub dostępne tylko na zaproszenie. ONORG jest rozwiązaniem dla już istniejących społeczności, stowarzyszeń lub klubów. Z serwisu korzystają już m.in. Harvard Club of Poland, MIT Enterprise Forum CEE, czy Recruitment Open Community.

Administratorzy społeczności mogą aktywizować i organizować swoich członków, kontaktować się z nimi, moderować wypowiedzi i inne aktywności oraz realizować inne cele statutowe. Za pośrednictwem ONORG mogą pobierać opłaty członkowskie i organizować zbiórki na konkretne cele, bez konieczności korzystania z narzędzi zewnętrznych.
ONORG ma koncentrować się na komunikacji między użytkownikami. W serwisie nie ma możliwości publikowania postów bezpośrednio w profilu użytkownika ani innych funkcji skoncentrowanych na gloryfikacji jednostki lub kolekcjonowaniu znajomych i obserwatorów. Aktywność użytkowników jest ściśle powiązana ze społecznościami, do których przynależą.

Współtwórcą ONORG jest Wojciech Sobczuk, współtwórca Grono.net – jednego z pierwszych serwisów społecznościowych w Polsce, powstałego 17 lat temu. W szczytowym momencie korzystały z niego 3 mln użytkowników. Współzałożycielem i pomysłodawcą ONORG jest też polski przedsiębiorca i inwestor Patrick Gajda. Startup jest obecnie rozwijany ze środków własnych założycieli. Serwis ONORG oraz aplikacje mobilne od strony technicznej tworzy polsko-amerykański software house Venture Devs, którego współzałożycielem jest Wojciech Sobczuk.

Największe serwisy społecznościowe na świecie mają dziś miliardy użytkowników. Jednak tak duża skala nie ma znaczenia dla pojedynczego użytkownika. Przeciwnie, jest dla niego obciążeniem, a popularne portale i aplikacje mobilne służą dziś głównie jednostronnej komunikacji i rozwijają kult jednostki. Potrzeba merytorycznej rozmowy jednak nie zniknęła, a użytkownicy serwisów społecznościowych dalej łączą się w mniejsze grupy. ONORG ma być odpowiedzią na te potrzeby, platformą dla społeczności umożliwiającą swobodną i wygodną dyskusję, a pozbawioną algorytmów decydujących o tym, co i kiedy wyświetlać. W ten sposób chcemy wrócić do początków dyskusji w internecie. Nazwa ONORG wprost do tego nawiązuje, choć od tyłu” – mówi Wojciech Sobczuk, współzałożyciel ONORG.

ONORG będzie także oferować komercyjne rozwiązania dla firm. Ma umożliwiać, m.in. tworzenie własnych społeczności, pozwalających na wymianę wiedzy i udostępnianie informacji wewnątrz organizacji. Platforma ma pomóc także w komunikacji marek z konsumentami, umożliwiając im tworzenie społeczności klientów i fanów zainteresowanych konkretnymi produktami lub markami. Serwis umożliwi także reklamodawcom docieranie do społeczności, które wyrażą na to zgodę.

Komentarze

Powiązane

02.09.24, 09:00
| internet » informacje
Grupa PMPG Polskie Media startuje z serwisem NewsMed.pl
PMPG Polskie Media uruchamia nowy projekt wydawniczy o profilu medycznym. Serwisem eksperckim NewsMed.pl pokieruje Katarzyna Pinkosz.
01.09.24, 11:59
| radio » informacje | internet » informacje
wojna1939.pl – najnowsza superprodukcja Audioteki z podróżą w czasie
1 września br., w dniu 85. rocznicy wybuchu II wojny światowej, zadebiutowała superprodukcja Audioteki – „wojna1939.pl”. Audioserial ma przenieść słuchaczy do czasów II wojny światowej, w których współczesne wojska stawią czoła przeciwnikowi. Produkcja powstała na podstawie scenariusza Marcina Ciszewskiego.
29.08.24, 15:20
| internet » informacje
Grupa WP w I półroczu 2024 r.: blisko 719 mln zł przychodów gotówkowych
Przychody gotówkowe ze sprzedaży Wirtualna Polska Holding S.A. w I półroczu 2024 roku wyniosły prawie 719 mln zł. To oznacza wzrost o ponad 9 proc. w porównaniu do tego samego okresu rok wcześniej. Skorygowany zysk EBITDA wyniósł prawie 183 mln zł, po wzroście o 3,7 proc.
24.08.24, 19:06
| internet » informacje | reklama & PR » informacje | kultura » muzyka
Gazeta.pl wspiera Męskie Granie
Portal Gazeta.pl został oficjalnym patronem „Męskiego Grania”. Projekt świętuje w tym roku swoje 15-lecie.
24.08.24, 16:00
| radio » informacje | internet » informacje
Nieświęta Trójca. Nowa superprodukcja o nietypowych dylematach wyjątkowych zakonnic w Audiotece
„Nieświęta Trójca” to najnowsza produkcja oryginalna Audioteki realizowana w gwiazdorskiej obsadzie. W rolach głównych można usłyszeć, m.in. Katarzynę Herman, Katarzynę Dąbrowską i Janusza Chabiora.
23.08.24, 07:45
| radio » informacje | internet » informacje | kultura » informacje
„Festiwal Po Drodze” będzie dostępny w formie audio w aplikacji Patronite
„Festiwal Po Drodze” to wydarzenie lokalne, które ma na celu promocję kultury Wielkopolski. Słuchacze, za pośrednictwem aplikacji Patronite Audio, będą mieli dostęp do transmisji audio na żywo.
20.08.24, 18:09
| internet » informacje
Gazeta.pl i Wyborcza.pl ponownie współpracują przy promocji tekstów
Redakcje należące do Grupy Agora po raz kolejny nawiązały współpracę w obszarze promocji treści. Od 14 sierpnia br. artykuły z Wyborcza.pl, serwisu “Gazety Wyborczej”, są prezentowane na stronie głównej portalu Gazeta.pl.
20.08.24, 12:44
| internet » informacje | reklama & PR » informacje
OLX Praca oddaje głos Generacji Zet w swojej najnowszej kampanii
OLX Praca oddaje głos Generacji Zet i w nowej kampanii chce obalić stereotypy o tym pokoleniu, równocześnie pokazując rolę, którą odgrywa ono na współczesnym rynku pracy. To kolejna odsłona wieloetapowego projektu, realizowanego przez markę pod wspólnym hasłem "Praca z korzyścią dla wszystkich".
19.08.24, 19:30
| internet » informacje
„Festiwal Optymizmu” w serwisie NaszeMiasto.pl
16 sierpnia br. w serwisie NaszeMiasto.pl została uruchomiona specjalna sekcja tematyczna z okazji Światowego Dnia Optymisty.
19.08.24, 14:34
| internet » ludzie
Filip Wasilewski w zespole TIME SA
Filip Wasilewski objął stanowisko Head of SEO w spółce TIME SA, w portfolio której znajdują się m.in. serwisy SE.pl, Eska.pl czy Murator.pl.
Subskrybuj RSS działu internet: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Polecamy
Konferencje

Konferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.