30.11.20, 14:54

#aferametkowa Veclaim, #czajka Urząd M. St. Warszawa, #ęśąćż mBank

Logo wydarzenia
Fot.: materiały prasowe

Poznaj kulisy najgłośniejszych kryzysów wizerunkowych ostatnich miesięcy - już 8 grudnia 2020 r. weź udział w 2 Kongresie Komunikacji Kryzysowej!

Zdobądź konkretne narzędzia, które sprawią, że unikniesz kryzysu, a jeśli już on się pojawi, pozwolą skutecznie nim zarządzać:

  • dowiesz się, jak budować strategię komunikacji wewnętrznej, by uchronić firmę przed kryzysem i jak tworzyć plan kryzysowy
  • sprawdzisz, jak powinna wyglądać sprawna współpraca ze sztabem kryzysowym
  • dowiesz się, co zrobić, by w kryzysie mieć media po swojej stronie
  • poznasz sposoby walki z mitami i stereotypami w „trudnych” branżach
  • weźmiesz udział w treningu medialnym "jak dobrze zachować się przed kamerą w trudnych sytuacjach"

Swoją wiedzą i doświadczeniami podzielą się przedstawiciele:

  • administracji publicznej: Ministerstwa Zdrowia i Urzędu m.st. Warszawy
  • biznesu: PKN Orlen, PERN, Provident Polska, Profim/Flokk, mBank, Legii Warszawa, BNP Paribas Bank Polska, CEDC International, T-Mobile Polska, CCC, KRUK, Danone
  • najlepszych agencji specjalizujących się w komunikacji kryzysowej: ALERT MEDIA Communications, Lighthouse, Winstone

 Jeśli odpowiadasz za działania komunikacyjne w Twojej organizacji nie może Cię zabraknąć na tym wydarzeniu!

Do 4 grudnia skorzystaj z kodem CYBER_15 skorzystaj z rabatu 15%.

Szczegółowy program, lista prelegentów i rejestracja:TUTAJ>>>>>>>

Komentarze

Powiązane

28.05.24, 17:00
| reklama & PR » informacje
Konkurs lodów Hortex Mystery Ice. 40 osób weźmie udział w wyzwaniach przygotowanych przez CZVJNIKA
Hortex Mystery Ice, we współpracy z CZVJNIKIEM i jego ekipą: Julką, Justkiem i Ostrym, ogłasza konkurs z główną nagrodą dla 40 osób, które będą miały szansą wziąć udział w wyzwaniach wymyślonych przez CZVJNIKA i wystąpić w filmie na jego kanale w serwisie YouTube.
28.05.24, 13:55
| reklama & PR » informacje
OMD Group zwycięża w przetargu IPF Digital
Firma IPF Digital rozstrzygnęła przetarg na koordynację swoich działań mediowych w krajach bałtyckich.
28.05.24, 07:30
| reklama & PR » informacje
Kaufland na kolejne trzy lata wybiera The Media Insight
W ramach wygranego przetargu, agencja The Media Insight ponownie będzie odpowiadać za obsługę mediową Kaufland Polska. Współpraca trwa nieprzerwanie od czterech lat i została przedłużona o trzy kolejne lata.
27.05.24, 18:45
| reklama & PR » informacje
Weź to na gorąco! Żabka promuje przekąski Prosto z Pieca
Żabka ruszyła z kampanią „Weź to na gorąco!”, której jednym z kluczowych założeń jest zaprezentowanie oferty przekąsek na gorąco PROSTO z PIECA, potocznie nazywanej street foodem. Kampania obejmuje czołowe stacje telewizyjne i radiowe, kina, nośniki w przestrzeni publicznej – OOH oraz DOOH, a także internet.
27.05.24, 16:15
| reklama & PR » informacje
CeraVe z reklamowym love-story w SkyShowtime i Tinderze
Kampania kremu od CeraVe, utrzymana w konwencji love-story, pojawiła się premierowo na SkyShowtime. Komunikacja obejmuje również Tinder, YouTube, TVN Player oraz kino i social media. Za strategię i oprawę mediową akcji odpowiada Wavemaker.
27.05.24, 15:00
| reklama & PR » informacje
Space Cat Industries w przetargu zdobywa dwa projekty dla marki Philips (Versuni)
Agencja Space Cat Industries wygrała dwa projekty związane z platformą TikTok dla marki Versuni (Philips Domestic Appliances). 
27.05.24, 11:20
| reklama & PR » ludzie
Monika Młynarczyk dyrektorem marketingu w firmie WIŚNIOWSKI
1 kwietnia br. stanowisko dyrektora marketingu w firmie WIŚNIOWSKI objęła Monika Młynarczyk, awansując w ramach zmian w wewnętrznej strukturze.
27.05.24, 10:32
| reklama & PR » informacje
Pyszne.pl w wyniku przetargu trafia pod opiekę Walk PR
W wyniku wygranego przetargu, do grona klientów agencji Walk PR dołączyło Pyszne.pl –serwis do zamawiania jedzenia online.
27.05.24, 08:30
| reklama & PR » informacje
M&M’s w wersji mini. Kampania w mediach społecznościowych
W maju br., portfolio czekoladowych produktów Mars Wrigley w Polsce poszerzyło się o M&M’s Minis draże czekoladowe w wersji mini.
27.05.24, 07:30
| reklama & PR » ludzie
Krzysztof Kosz na pokładzie Papaya Roster
Reżyser Krzysztof Kosz dołączył do ekipy agencji Papaya Roster.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

do 29.06.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

12-14 czerwca 2024 r. w Długopolu.