11.12.20, 22:15
"Nieobecni" są wśród nas. Kampania Playera i fundacji ITAKA
W mediach społecznościowych TVN Grupa Discovery pojawiły się trzy spoty wideo w ramach pierwszej odsłony akcji "Nieobecni są wśród nas". Partnerem kampanii jest fundacja ITAKA.
Corocznie w Polsce w tajemniczych okolicznościach znika bez śladu ok. 18 tys. ludzi. Dla jednych to tylko liczby, a dla niektórych mąż, żona, rodzic, dziecko, przyjaciel. Player i fundacja ITAKA połączyły siły, chcąc zwrócić uwagę wszystkich na ten powszechny, a jakże często niezauważany, problem społeczny.
"Nieobecni są wśród nas" to pierwsza odsłona kampanii, na którą składają się trzy spoty z udziałem Justyny Wasilewskiej, Anny Dymnej i Piotra Głowackiego - gwiazd najnowszej produkcji Player Original "Nieobecni". Do powstania serialowego projektu twórców zainspirowały przypadki najgłośniejszych zaginięć ludzi w Polsce.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertę
Komentarze