07.12.20, 10:05

Maciej Boroń na czele Next Level Agency

Od lewej: Michał Kaleta (CEO endorfina events), Michał Dunin (CEO WebTalk), Maciej Boroń, Maciej Ledzion (członek zarządu)
Fot.: materiały prasowe

Next Level Agency to nowa część biznesu grupy WebTalk x endorfina events, która ma być odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie na obsługę strategiczną i komunikacyjną zarówno marek, które chcą zaistnieć w świecie gamerów, jak i twórców gier czy produktów gamingowych, budujących swoją rozpoznawalność wśród odbiorców. Na czele Next Level Agency stanął Maciej Boroń.

Maciej Boroń, jako jeden z pierwszych na polskim rynku, wraz z rozwijanym przez niego zespołem łączył świat komunikacji marketingowej z e-sportem i szeroko pojętym gamingiem. Swoje kilkunastoletnie doświadczenie postanowił wykorzystać do stworzenia pierwszego w branży hubu eksperckiego o szerokim spektrum działania. Next Level Agency ma wspierać zarówno marki nieendemiczne, chcące wejść mocniej w relacje ze światem gier, jak i pomagać firmom z branży gier zbudować świadomość brandu i tworzonych przez nie produktów.

To, co ma wyróżniać Next Level Agency na tle podobnych agencji, to holistyczna obsługa oraz architektura działań z efektywnością jako celem, na co pozwala przynależność do grupy WebTalk x endorfina events. „Dzięki połączeniu sił, wiedzy i doświadczenia w ramach grupy, jesteśmy w stanie zaoferować naprawdę skuteczny marketing mix - począwszy od strategii, poprzez komunikację digitalową, kreatywną kampanię mediową w off- i online, po influencer marketing, ambient, a na zasięgowych eventach kończąc. Rynek potrzebuje takich rozwiązań, a to pozwala nam tworzyć nową jakość i styl pracy z markami chcącymi rozwijać się w świecie gier” - mówi Maciej Boroń, Dyrektor Zarządzający Next Level Agency.

Next Level Agency już rozpoczął pracę nad pierwszymi projektami.

Komentarze

Powiązane

14.10.24, 10:00
| reklama & PR » informacje
Pokonajmy raka. More Bananas wspiera krakowską inicjatywę
Agencja More Bananas w sierpniu br. rozpoczęła współpracę z Urzędem Miasta Krakowa i zajęła się warstwą graficzną kampanii informacyjnej i edukacyjnej “Pokonajmy raka - bezpłatne badania krwi”. Kampania została zainicjowana oddolnie.
14.10.24, 08:55
| reklama & PR » ludzie
Mateusz Michalczyk i Krystian Wojtkowski dołączyli do Publicis Worldwide Poland
Do Publicis Worldwide Poland dołączył nowy, seniorski team kreatywny - Mateusz Michalczyk i Krystian Wojtkowski.
13.10.24, 20:50
| reklama & PR » informacje
WWF Polska razem z first aid communication team wzywają do działania na rzecz planety
Agencja first aid communication team po raz kolejny realizuje działania komunikacyjne dla Living Planet Report (LPR) Fundacji WWF, raportu, w którym publikowane są wyniki monitoringu obrazujące globalne trendy populacji i gatunków dzikich zwierząt.
13.10.24, 14:01
| reklama & PR » informacje
Małgorzata Rozenek-Majdan będzie dalej ambasadorką Clarins Polska
Polski dystrybutor marki Clarins będzie kontynuował współpracę z Małgorzatą Rozenek-Majdan w roli ambasadorki. Prezenterka będzie współtworzyć lokalną tożsamość marki, angażując się w szerokie działania promocyjne.
13.10.24, 08:00
| reklama & PR » informacje
Bliki w Bloku. Czteroodcinkowa seria z udziałem influencerów
Agencje należące do Publicis Groupe Polska przygotowały dla marki Blik kolejny niestandardowy projekt reklamowy – czteroodcinkową serię „Bliku w Bloku”.
12.10.24, 20:00
| reklama & PR » informacje
PZU promuje ubezpieczenia NNW dla studentów
PZU w swojej najnowszej kampanii ubezpieczeń promuje NNW dla studentów. Przy tworzeniu kreacji kampanii wykorzystywano sztuczną inteligencję. 
12.10.24, 16:00
| reklama & PR » ludzie
Paulina Kowol na pokładzie Papaya Roster
Do zespołu Papaya Roster dołączyła autorka zdjęć Paulina Kowol.
12.10.24, 12:00
| reklama & PR » informacje
Familijne sponsorem podcastu Co powie Tata?
Marka Familijne została sponsorem II sezonu podcastu Onetu pt. „Co powie Tata?”, który porusza temat relacji ojców z dziećmi. W nowej serii, liczącej 10 odcinków, mężczyźni dzielą się osobistymi doświadczeniami i refleksjami na temat ojcostwa.
12.10.24, 08:00
| reklama & PR » informacje
Eurowag klientem portfolio Lightscape
Agencja Lightscape rozpoczęła współpracę z europejską firmą technologiczną i partnerem europejskiego sektora komercyjnego transportu drogowego (KTD) – Eurowag.
11.10.24, 19:45
| reklama & PR » informacje
REHAU uruchamia pogram lojalnościowy dla stolarzy
Agencja MPL Verbum zdobyła budżet REHAU na opracowanie nowego programu lojalnościowego skierowanego do firm stolarskich oraz hurtowni branżowych. Program ma nie tylko cel sprzedażowy.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

dyrektor Zamojskiego Domu Kultury w Zamościu

Miasto Zamość | inne

Przejdź do oferty

Kierownik/Kierowniczka Działu Promocji

Teatr KTO | Kraków

Przejdź do oferty
Konkursy
do 09.11.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 09.11.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki. 

do 09.11.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

25.10.2024 r., Campus Google, Warszawa.semWaw#3