08.12.20, 07:00

Czy Kevin znów będzie świątecznym hitem świąt?

Fot.: Pixabay.com, licencja otwarta

Stacja Polsat 24 grudnia br. tradycyjnie pokaże film “Kevin sam w domu”. Pierwsza emisja w 2000 r. zgromadziła blisko 9 mln widzów, a po latach film nadal pozostaje hitem stacji. Inni nadawcy w tym czasie również stawiają na sprawdzone pozycje:. Aktualna sytuacja epidemiczna może sprawić, że okresie świątecznym jeszcze więcej widzów pozostanie w domu i zasiądzie przed telewizorami.

Wg danych Nielsen Audience Measurement średni dobowy czas oglądania TV wyniósł 4 godz. 17 min w okresie od stycznia do października br. W czasie świąt tradycyjnie jest on jeszcze wyższy i może wynosić nawet ponad 5 godz., jak to miało miejsce w 2019 r., gdy w dniach 24 - 26.12.2019 r. dzienny czas oglądania wynosił 5 godz. i 13 min.

Udostępnione ramówki nadawców pokazują, że w tym roku również postawili oni na sprawdzone przez siebie pozycje rozrywkowe. Tym razem mogą liczyć na to, że nie tylko tradycyjnie wolny czas będziemy chcieli poświęcić na relaks przed ekranem, ale też chętniej oddamy go im więcej, jeśli znowu zostaniemy w domu. Trzeba jednak pamiętać, że od czasu pierwszej emisji Kevina krajobraz telewizyjny uległ wielkiemu przeobrażeniu. Nadawcy TV zabiegając o naszą uwagę muszą dzielić się nią teraz z serwisami streamingowymi, które jednocześnie mogą stanowić dla nich dodatkowy kanał emisji. Jak wynika z danych Nielsena prawie pół godziny dziennie Polacy poświęcają na oglądanie treści wideo na urządzeniach cyfrowych, co stanowi dodatkowy czas oprócz 4 godz. spędzanych przed telewizorem. A w święta dobrego chcemy jeszcze więcej” - mówi Krzysztof Nożyński, Client Senior Executive w Nielsen Media.

Film fabularny “Kevin sam w domu”, emitowany od 20 lat stał, się nieodłącznym elementem bożonarodzeniowej ramówki. W tym roku stacja Polsat pokazała go również na Wielkanoc. W naturalny sposób oglądalność powtórek zmniejsza się w porównaniu do pierwszej emisji, jednak w przypadku Kevina przed ekranem wciąż zasiada wielu wiernych widzów. W 2019 r. było to 3,7 mln widzów. W tym samy czasie stacja TVN pokazała “Listy do M.”, które przyciągnęły 1,7 mln oglądających. Z kolei TVP zaproponowało na swoich dwóch kanałach świąteczne wydania teleturniejów z udziałem specjalnych gości, często poświęcone celom charytatywnym, koncerty i show. Na TVP1 największym zainteresowaniem cieszył się program “Rolnik szuka żony” obejrzany przez 2,9 mln widzów, zaś na TVP2 koncert “Zenek. Życie to są chwile”, który przyciągnął ponad 4 mln widzów.

Komentarze

Powiązane

21.05.24, 17:45
| telewizja / VOD » seriale
Breslau. Pierwsza polska produkcja Disney+
Disney+ rozpoczął zdjęcia do serialu „Breslau” (tytuł roboczy), swojej pierwszej polskiej produkcji oryginalnej.
21.05.24, 14:02
| telewizja / VOD » badania rynku
Rekordowa wyniki kanałów BBC Studios w Polsce. BBC First z najwyższymi udziałami w historii
W kwietniu br. portfolio kanałów osiągnęło 0,84 proc. proc., czyli najwyższy miesięczny udział w rynku od uruchomienia pięciokanałowego portfolio w 2015 r.
21.05.24, 08:45
| telewizja / VOD » informacje
TVN Pora na show. 17 kanał FAST w ofercie TVN Warner Bros. Discovery
Koncern TVN Warner Bros. Discovery uruchomił kolejny kanał typu FAST - TVN Pora na show.
20.05.24, 13:42
| telewizja / VOD » seriale
Prosta sprawa. Mateusz Damięcki i Piotr Adamczyk w nowym serialu CANAL+
W serwisie CANAL+ online pojawił się pierwszy odcinek nowej polskiej produkcji „Prosta sprawa”. Najnowsza produkcja oryginalna CANAL+ to kino akcji twórców „Furiozy” oparte na bestsellerze Wojciecha Chmielarza.
20.05.24, 10:50
| telewizja / VOD » informacje
Prawie 10 mln zł. To suma roszczeń spraw przeciwko TVP za materiały wyemitowane w latach 2016-2023
Niemal 10 mln zł – to suma roszczeń spraw przeciwko Telewizji Polskiej za materiały wyemitowane w latach 2016-2023 z powództwa osób i instytucji o naruszenie dóbr osobistych.
18.05.24, 14:51
| telewizja / VOD » informacje
Nakręć się na przyszłość. Szansa dla młodych ludzi na karierę w branży filmowej
Na warsztaty otwierające drogę do pracy przy tworzeniu filmów i seriali zapraszają Krajowa Izba Producentów Audiowizualnych i Netflix.
17.05.24, 17:30
| telewizja / VOD » informacje
Telewizja Polska wybrała dziennikarzy w ramach akcji: Włącz się! Zmieniajmy się razem
Niemal 2 000 osób marzących o pracy w telewizji odpowiedziało na zaproszenie TVP i wzięło udział w projekcie rekrutacyjnym „Włącz się! Zmieniajmy się razem”. Komisja wyłoniła pięciu najlepszych kandydatów w kategoriach: Informacja/Publicystyka, Sport, Rozrywka, Kultura i Pogoda.
16.05.24, 14:30
| telewizja / VOD » badania rynku
Aktualności TVP3 Katowice z dużym skokiem oglądalności. Rośnie widownia serwisów w Szczecinie, Krakowie i Bydgoszczy
Znaczące wzrosty oglądalności w kwietniu br. odnotowały, według danych Nielsen Media, programy informacyjne emitowane na antenach regionalnych TVP. „Aktualności” emitowane w TVP3 Katowice osiągnęły w kwietniu wzrost widowni - w porównaniu z minionym rokiem – aż o 70 proc. 
16.05.24, 13:06
| telewizja / VOD » informacje
Kanały TinyTeen, LingoToons i LangLab dołączyły do oferty Pasjatv
Do oferty firmy dystrybucyjnej Pasjatv trafiły trzy nowe kanały edukacyjne. Nadawcą trzech nowych kanałów TinyTeen, LingoToons i LangLab jest English Club TV Group, który od ponad 15 lat w swoim portfolio posiada kanał English Club TV.
16.05.24, 11:33
| telewizja / VOD » informacje
Nowy skład Komisji Etyki TVP
Władze Telewizji Polskiej SA w likwidacji powołały siedmioro nowych członków Komisji Etyki TVP XIV kadencji.
Subskrybuj RSS działu telewizja / VOD: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 22.05.24

Ważna informacja dla biorących udział w konkursach na stronach portalmedialny.pl. 

do 20.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 16.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy