13.12.20, 07:00
Życzę TYM. Charytatywna akcja marki Tymbark
Marka Tymbark uruchomiła platformę zyczetym.pl, dzięki której można stworzyć życzenia, a udostępniając je w sieci można wspomóc Stowarzyszenia mali bracia Ubogich.
Tegoroczna charytatywna akcja Tymbarku jest związana z platformą komunikacyjną „TYM, którzy…”, w ramach której marka zachęca do dzielenia się dobrym słowem z najbliższymi. Marka udostępniła w sieci narzędzie do tworzenia unikalnych życzeń.
Dodatkowo, udostępniając tymbarkowe życzenia w social mediach użytkownicy mają szansę zrobić coś dobrego dla potrzebujących. Za każde opublikowane życzenia marka przekazuje 5 zł na rzecz „Stowarzyszenia mali bracia Ubogich”. Łączna kwota, którą Tymbark chce przekazać na ten cel to 100 tys. zł.
Akcja jest wspierana komunikacyjnie w internecie: na Facebooku, Instagramie, TikToku oraz w kampanii display. Będą o niej informować także wybrani influencerzy.
Akcja potrwa do 31 grudnia br. Za kreację odpowiedzialna jest agencja GONG, a za komunikację marki Tymbark – ZOWIE.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz audiobooka.
Do zdobycia jeden egzemplarz książki.
Do zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze