17.12.20, 09:00
Pepco i Hortex klientami agencji BrandLift
Agencja marketingu influencerskiego BrandLift rozszerzyła portfolio klientów, dla których realizuje kampanie z zakresu marketingu rekomendacji. Do grona jej klientów dołączyły marki Hortex i Pepco. BrandLift jest odpowiedzialna za stworzenie strategii kampanii, dobór twórców oraz operacyjne prowadzenie działań.
Współpraca z markami Hortex i Pepco została wyłoniona na drodze konkursu ofert. W każdym z przypadków agencja jest odpowiedzialna za całe spectrum działań strategicznych, tj. przygotowania koncepcji kampanii, dobór twórców, a także bieżące działania operacyjne, w tym monitorowanie wyników oraz stałą optymalizację prowadzonych działań.
Kampania dla Pepco – sieci sklepów oferujących szeroki asortyment produktów, ma na celu promowanie wyjątkowych chwil, np. wspólnych kolacji, domowego gotowania, zabawy z dziećmi przy wykorzystaniu rzeczy, które używane są na co dzień. Jej zadaniem jest także upmarketowe pozycjonowanie marki w myśl hasła „Pepco Moments”. Z kolei działania prowadzone dla marki Hortex mają koncentrować się natomiast wokół prezentacji nowości produktowych, a także asortymentu znajdującego się już na sklepowych półkach. Zaangażowani do współpracy twórcy zostali podzieleni na teamy tematyczne i prezentują oni ofertę Hortex, koncentrując się na poszczególnych wyróżnikach produktów. Kampanię uzupełnią liczne challenge i konkursy dla fanów twórców.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze