07.01.21, 08:00
TikTok klientem Grayling
TikTok, platforma dla krótkich filmów nagrywanych za pomocą urządzeń mobilnych, wybrała Grayling Poland na swoją agencję PR. Grayling od grudnia br. wspiera wejście platformy na polski rynek i będzie odpowiedzialny za bieżącą komunikację.
W ramach współpracy agencja będzie koordynować działania komunikacyjne TikTok w Polsce, w tym relacje z mediami oraz komunikację B2B. Agencja będzie także budować świadomość marki TikTok oraz pozycjonować ją wśród grup docelowych, a także wspierać kampanie marketingowe. Projekt jest prowadzony przez Annę Popłonkowską, Dyrektor Działu Korporacyjnego.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Do zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze