13.01.21, 11:13
Loteria Scrabble. Ruszyła loteria promocyjna płatków śniadaniowych
UNIQUE ONE odpowiada za obsługę loterii płatków śniadaniowych marki NESTLÉ (Producent Cereal Partners Poland Toruń-Pacific). Agencja została wybrana do realizacji projektu w drodze przetargu.
Loteria przebiega pod hasłem „Loteria Scrabble”. Sprzedaż produktów promocyjnych rozpoczęła się 1 stycznia i potrwa do 21 marca br. Natomiast okres przyjmowania zgłoszeń do loterii rozpoczął się 11 stycznia i potrwa do 21 marca br.
Klient, który chce wziąć udział w loterii, musi kupić jednorazowo, w okresie sprzedaży promocyjnej, co najmniej jedno opakowanie dowolnych płatków śniadaniowych marki Nestlé. Po dokonaniu zakupu, kupujący zgłasza dane z paragonu potwierdzającego zakup na stronie akcji. Loteria ma charakter instant-win, czyli uczestnik od razu po oddaniu zgłoszenia dowiaduje się, czy wygrał nagrodę. W loterii do wygrania są gry planszowe Scrabble w polskiej wersji językowej (w każdej pełnej godzinie można wygrać jedną grę).
Agencja UNIQUE ONE jest odpowiedzialna za przygotowanie materiałów POS, opakowań i grafiki na stronę www dla wybranych krajów europejskich, które organizują loterie na licencji Scrabble , a także za organizację i obsługę loterii na rynku polskim.
Loterię wspiera kampania reklamowa. Działania reklamowe obecne będą w mediach społecznościowych (prowadzone przez markę Nestlé), telewizji, internecie oraz za pomocą materiałów POS. Za przygotowanie tagu telewizyjnego odpowiedzialna jest agencja McCANN Worldgroup.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze