14.01.21, 10:47

PRO8L3M oraz Brodka w projekcie marki Ballantine’s

Kadr z teledysku
Fot.: materiały prasowe

W nowej odsłonie kampanii „Tak To Robię” marka Ballantine’s zachęca do podążania własną drogą i kultywowania indywidualności. W działaniach marki biorą udział rapowy duet PRO8L3M oraz Brodka. Efektem ich wspólnych działań jest teledysk do utworu „Żar” (Tak To Robię).

W ramach big idea „Tak To Robię”, marka realizuje jeden z głównych celów komunikacyjnych: wparcie i inspirowanie młodych, ambitnych ludzi, którzy nie boją się iść własną drogą z pełną świadomością, że nie ma jednego, właściwego sposobu na udane życie.

W zrealizowanym przez duet Andiamo i dom produkcyjny SHOOTME teledysku do utworu „Żar” (Tak To Robię), widzowie nie zobaczą fikcyjnych postaci. Autorzy wideo postawili na prawdziwych ludzi, wykonujących z pasją przeróżne profesje: nauczycielka muzyki dla niesłyszących, kucharz z libańskiego bistro, tancerka vogue, artysta malarz, zaklinacz koni, ogrodniczka z jednej z największych szklarni w tej części Europy. Sześć osobowości i sześć opowieści o niezależności, w których rutyna miesza się z estetyką snu. Teledysk uzupełniają trzy wideo dokumentalne przygotowane przez Filipa Skrońca.

Działania marki w ramach kampanii „Tak To Robię” na tym etapie się nie kończą. Na specjalnie przygotowanej stronie można obejrzeć teledysk, a marka planuje umieszczać tam także informacje na temat aktywacji i kolejnych działań podejmowanych pod szyldem tego projektu. Szczegóły Ballatine’s będzie także stopniowo komunikował na swoich profilach w mediach społecznościowych: Instagram i Facebook. Kampania promocyjna będzie trwała do połowy br.

Za strategię i koncept kreatywny odpowiada agencja VMLY&R, a za komunikację PR agencja Skills Warsaw. Teledysk do utworu „Żar” (Tak To Robię) PRO8L3Mu i Brodki, został wyprodukowany przez SHOOTME we współpracy z duetem reżyserskim Andiamo. Wideo zostałe zarejestrowane taśmie filmowej ARRI SR3 16mm.

Komentarze

Powiązane

29.11.24, 01:00
| reklama & PR » ludzie
Codziennik medialny: 29 listopada (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 29 listopada? Media zapowiedzi, ważne daty, przegląd informacji. Wszystko, co trzeba wiedzieć.
28.11.24, 13:00
| reklama & PR |
Hannibal Lecter na tropie dawców szpiku w kampanii DKMS z influencerami
Hannibal Lecter stał się inspiracją do mrocznej kampanii przygotowanej przez Lifetube dla Fundacji DKMS, wspierającej dawców szpiku. W projekt zaangażowali się młodzi influencerzy, w tym aktor Maciek Musiałowski oraz tiktokerka HaaiPaaapi.
28.11.24, 12:15
| reklama & PR |
Woda opadła, psy zostały: Kampania na rzecz odbudowy schronisk
Ponad 1,3 mln zł potrzeba, aby odbudować schroniska w województwach dolnośląskim i opolskim, które ucierpiały podczas powodzi, odbierając bezdomnym psom ich azyl. Kampania „Woda opadła, psy zostały” ma na celu zebranie funduszy na remont i przywrócenie tych miejsc do stanu sprzed katastrofy.
28.11.24, 11:15
| reklama & PR » ludzie
Joanna Kazak dyrektorką zarządzającą Mindshare. Adrian Kawecki odchodzi z agencji
Joanna Kazak, top managerka agencji Mindshare, obejmuje rolę dyrektor zarządzającej Mindshare w Polsce. Z kolei Adrian Kawecki po 20 latach pracy w agencji podejmie nowe wyzwania zawodowe.
28.11.24, 09:45
| reklama & PR » ludzie
Marcin Jeziorski prezesem Lifetube
Jakub Różycki, dotychczasowy prezes, żegna się z Lifetube. Jego miejsce zajmuje jeden z partnerów i wiceprezes Mediacap, głównego udziałowca Lifetube, Marcin Jeziorski.
28.11.24, 08:30
| reklama & PR » informacje
Crunchips zagra czwarty raz z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy. Edycja Limitowana z projektem Jurka Owsiaka
Crunchips, marka chipsów z portfolio Lorenz, po raz czwarty włącza się w akcję Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.
28.11.24, 06:30
| reklama & PR » informacje
Oficjalnie. Consumer Panel Services GfK zmienia nazwę marki na YouGov
Dziesięć miesięcy po przejęciu przez YouGov, firma Consumer Panel Services (CPS GfK) oficjalnie zmienia nazwę marki na YouGov. Firma oficjalnie staje się integralną częścią YouGov.
27.11.24, 19:30
| reklama & PR » informacje
Treflandia debiutuje na Roblox. Trefl wkracza do świata Metaverse
Trefl, marka działająca na rynku puzzli, gier i zabawek w Polsce, debiutuje na platformie Roblox z grą „Treflandia – Wielka Przygoda”, wkraczając tym samym do świata Metaverse.
27.11.24, 18:00
| reklama & PR » informacje
Alpaka, kaczka, koza i jeż. Nie tylko w kampanii TK MAXX, ale także w charytatywnej kolekcji
Bohaterowie świątecznej kampanii TK Maxx ponownie wracają. Stylowa alpaka, elegancka kaczka, modna koza oraz charakterny jeż tym razem pojawiają się nie tylko w spocie reklamowym marki, ale ich pluszowa wersja dostępna jest również we wszystkich sklepach TK Maxx w Polsce.
27.11.24, 16:30
| reklama & PR » informacje
Ruszyła kampania Podaruj Wigilię 2024 dla Stowarzyszenia mali bracia Ubogich
Rozpoczęła się kampania „Podaruj Wigilię 2024” dla Stowarzyszenia mali bracia Ubogich. Agencja Insignia odpowiada za strategię, kreację i nadzór kreatywny. Pozyskaniem mediów i obsługą zajmuje się Starcom, wsparciem PR agencja Big Picture, a produkcją spotu dom produkcyjny Graffiti Films.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 25.12.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 25.12.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 23.12.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.