14.01.21, 10:47
PRO8L3M oraz Brodka w projekcie marki Ballantine’s
W nowej odsłonie kampanii „Tak To Robię” marka Ballantine’s zachęca do podążania własną drogą i kultywowania indywidualności. W działaniach marki biorą udział rapowy duet PRO8L3M oraz Brodka. Efektem ich wspólnych działań jest teledysk do utworu „Żar” (Tak To Robię).
W ramach big idea „Tak To Robię”, marka realizuje jeden z głównych celów komunikacyjnych: wparcie i inspirowanie młodych, ambitnych ludzi, którzy nie boją się iść własną drogą z pełną świadomością, że nie ma jednego, właściwego sposobu na udane życie.
W zrealizowanym przez duet Andiamo i dom produkcyjny SHOOTME teledysku do utworu „Żar” (Tak To Robię), widzowie nie zobaczą fikcyjnych postaci. Autorzy wideo postawili na prawdziwych ludzi, wykonujących z pasją przeróżne profesje: nauczycielka muzyki dla niesłyszących, kucharz z libańskiego bistro, tancerka vogue, artysta malarz, zaklinacz koni, ogrodniczka z jednej z największych szklarni w tej części Europy. Sześć osobowości i sześć opowieści o niezależności, w których rutyna miesza się z estetyką snu. Teledysk uzupełniają trzy wideo dokumentalne przygotowane przez Filipa Skrońca.
Działania marki w ramach kampanii „Tak To Robię” na tym etapie się nie kończą. Na specjalnie przygotowanej stronie można obejrzeć teledysk, a marka planuje umieszczać tam także informacje na temat aktywacji i kolejnych działań podejmowanych pod szyldem tego projektu. Szczegóły Ballatine’s będzie także stopniowo komunikował na swoich profilach w mediach społecznościowych: Instagram i Facebook. Kampania promocyjna będzie trwała do połowy br.
Za strategię i koncept kreatywny odpowiada agencja VMLY&R, a za komunikację PR agencja Skills Warsaw. Teledysk do utworu „Żar” (Tak To Robię) PRO8L3Mu i Brodki, został wyprodukowany przez SHOOTME we współpracy z duetem reżyserskim Andiamo. Wideo zostałe zarejestrowane taśmie filmowej ARRI SR3 16mm.
Komentarze