20.01.21, 08:00
Familijne Wieczory Filmowe. Zimowa kampania Wafli Familijnych
Wafle Familijne rozpoczęły zimową komunikację pod hasłem „Familijne Wieczory Filmowe”. Kompleksowe działania zaplanowano w telewizji, na platformach VOD i w mediach społecznościowych. Osią komunikacji jest współpraca z serwisem Filmweb.pl.
Przy współpracy z serwisem Filmweb.pl, marka Familijne stworzy ranking ulubionych filmów rodzinnych Polaków. W konkursie, który potrwa od 18 stycznia do końca lutego, użytkownicy serwisu będą mogli głosować na swoich filmowych faworytów i wygrywać filmowe nagrody. Akcji będzie towarzyszyć kampania display na Filmweb.pl oraz w mediach społecznościowych, oparta na grze w skojarzenia.
W ramach akcji „Familijne Wieczory Filmowe” zaplanowano sponsoring pasm filmowych w Polsacie i TVN-ie oraz emisje w Telewizji Polskiej. Komunikacja w telewizji, na platformach VOD i YouTube potrwa do końca marca. Uzupełnieniem działań ma być aktywność w mediach społecznościowych, w ramach której wafelki zamienią się w bohaterów filmów czy seriali.
Podczas kampanii „Familijne Wieczory Filmowe”, w sprzedaży będzie dostępna specjalna oferta Wafli Familijnych w dużej paczce 450 g. W punktach sprzedaży pojawią się dodatkowe ekspozycje i POS.
Kreacje na potrzeby kampanii przygotowała agencja Gong. Media zakupił Initiative. Działa PR realizuje Kolterman Media Communications.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertę
Komentarze