20.01.21, 08:00
Familijne Wieczory Filmowe. Zimowa kampania Wafli Familijnych
Wafle Familijne rozpoczęły zimową komunikację pod hasłem „Familijne Wieczory Filmowe”. Kompleksowe działania zaplanowano w telewizji, na platformach VOD i w mediach społecznościowych. Osią komunikacji jest współpraca z serwisem Filmweb.pl.
Przy współpracy z serwisem Filmweb.pl, marka Familijne stworzy ranking ulubionych filmów rodzinnych Polaków. W konkursie, który potrwa od 18 stycznia do końca lutego, użytkownicy serwisu będą mogli głosować na swoich filmowych faworytów i wygrywać filmowe nagrody. Akcji będzie towarzyszyć kampania display na Filmweb.pl oraz w mediach społecznościowych, oparta na grze w skojarzenia.
W ramach akcji „Familijne Wieczory Filmowe” zaplanowano sponsoring pasm filmowych w Polsacie i TVN-ie oraz emisje w Telewizji Polskiej. Komunikacja w telewizji, na platformach VOD i YouTube potrwa do końca marca. Uzupełnieniem działań ma być aktywność w mediach społecznościowych, w ramach której wafelki zamienią się w bohaterów filmów czy seriali.
Podczas kampanii „Familijne Wieczory Filmowe”, w sprzedaży będzie dostępna specjalna oferta Wafli Familijnych w dużej paczce 450 g. W punktach sprzedaży pojawią się dodatkowe ekspozycje i POS.
Kreacje na potrzeby kampanii przygotowała agencja Gong. Media zakupił Initiative. Działa PR realizuje Kolterman Media Communications.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz audiobooka.
Do zdobycia jeden egzemplarz książki.
Do zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze