31.01.21, 12:00
Czas na przyjemność z E.Wedel. Marka świętuje 170. urodziny
Czekoladowa marka E.Wedel obchodzi jubileusz 170. lat istnienia. Z tej okazji powstała nowa platforma komunikacyjna ,,Czas na przyjemność”, która startuje wraz z emisją spotu jubileuszowego. Nowa komunikacja zbudowana jest wokół dziedzictwa i wartości marki. Nazwa platformy jest także claimem marki zachęcającym do spędzenia przyjemnych chwil z E.Wedel.
E.Wedel rozpoczyna jubileuszowy rok od przedstawienia nowej platformy komunikacji, która ma prezentować dziedzictwo marki, jej złożoną i ciekawą historię, a także podkreślać portfolio produktowe. Rok 2021 ma obfitować w dynamiczne i intrygujące spoty. Kampanie reklamowe będą przedstawiać opowieści związane z marką, a także dokonania jej trzech pierwszych właścicieli – Karola, Emila oraz Jana Wedlów. Każdy z nich przyczynił się do rozwoju marki i wniósł niepowtarzalne pomysły na biznes oraz autorskie czekoladowe smakołyki. Wiodącym narratorem platformy będzie Jan Wedel – ostatni z rodziny Wedlów, dawny właściciel Fabryki na Kamionku, który najbardziej zrewolucjonizował markę.
Nowa platforma ma charakteryzować się ciekawymi elementami, które będą wykorzystywane we wszystkich spotach. Kopie bazować mają na retrospekcji i zobrazują sceny z różnych okresów historycznych, w których słodycze E.Wedel towarzyszyły pokoleniom Polaków. Z kolei techniczne aspekty, takie jak szybkie ujęcia kamery, ostre cięcia, a także muzyka skomponowana specjalnie na potrzeby marki E.Wedel, mają wprowadzić dynamikę i wyjątkowy charakter.
Najnowszy, jubileuszowy spot ma prezentować kluczowe momenty w budowaniu marki, takie jak – rok założenia firmy, nowatorskie pomysły Wedlów, czy Fabrykę Czekolady na warszawskim Kamionku. Odbiorcy mogą zobaczyć również popularne produkty marki – Torcik Wedlowski, tabliczki czekolady, czy Ptasie Mleczko. Spot także obrazuje jak zmieniał się świat, a wraz z nim E.Wedel wprowadzając na rynek nowe słodycze. Na samym końcu produkcji zaprezentowano pierwszą wersję znanego logotypu Chłopca na zebrze, który został zaprojektowany przez włoskiego artystę Leonetto Capiello w 1926 r.
Działania reklamowe marki E.Wedel skupiają się na telewizji oraz social mediach. Agencje należące do Publicis Groupe Polska odpowiadają za: koncept i kreację kampanii – Saatchi & Saatchi, planowanie i zakup mediów – agencja mediowa Zenith oraz za postprodukcję – Prodigious. Działania digitalowe prowadzi agencja GoldenSubmarine, a za Public Relations odpowiada Walk PR. Spot został wyprodukowany przez Papaya Films, a jego reżyserem jest Daniel Jaroszek.
Konferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.
Komentarze