05.02.21, 09:00

Milka. Cała Polska Sercem z Naszymi. Trwają akcje promocyjne w sieciach Carrefour i Tesco

KV kampanii
Fot.: materiały prasowe

W ramach trwającej kampanii „Milka. Cała Polska Sercem z naszymi” marka zachęca fanów zimowych sportów do udziału w akcjach konsumenckich, realizowanych m.in. w sieciach sklepów Carrefour i Tesco.

19 stycznia br. w sieci sklepów Carrefour ruszyła akcja promocyjna typu buy&get, w której za zakup produktów Milka za minimum 20 zł (z wyjątkiem lodów, jogurtów oraz kanapek mlecznych Milka), konsumenci mogą odebrać nauszniki Milka za 1 grosz. Klienci sieci Carrefour mogą brać udział w promocji wielorazowo. Akcja promocyjna potrwa do 13 lutego br. lub do wyczerpania puli gadżetów.

Sieć sklepów Tesco również przygotowała dla swoich klientów akcję konsumencką, która rozpoczęła się 2 lutego br. Konkurs „Kibicuj z Milka”, w ramach którego klienci mogą wygrać jedną z pięciu kart przedpłaconych do sklepu Decathlon o wartości 300 zł każda oraz jeden z trzech voucherów do biura podróży o wartości 10 tys. zł każdy, potrwa do 1 marca br. Aby wziąć udział w akcji, klient musi dokonać zakupu wybranych produktów marki Milka, zachować paragon, a następnie dokonać prawidłowego zgłoszenia udziału w konkursie na stronie internetowej oraz wykonać zadanie konkursowe. Każdy osoba biorąca udział w akcji konsumenckiej, może otrzymać tylko jedną nagrodę.

Akcje promocyjne prowadzone przez sieci sklepów Carrefour oraz Tesco są częścią tegorocznej kampanii Milka „Cała Polska Sercem z Naszymi”, poprzez którą marka zachęca Polaków do kibicowania sportowcom.

Komentarze

Powiązane

02.12.24, 23:09
| reklama & PR » informacje
Pssst, poświętuj trochę. Świąteczna kampania Pepsi
Ruszyła kampania świąteczna Pepsi pod hasłem „Pssst, poświętuj trochę”, w której marka w dyskretny sposób zaprasza do wspólnego świętowania. W ramach kampanii realizowane są różnorodne działania, w tym aktywacje konsumenckie oraz konkurs.
02.12.24, 21:13
| reklama & PR » informacje
Dawanie jest najlepszym prezentem. Milka przymyka oko na świąteczne niedoskonałości
Rozpoczęła się świąteczna kampania Milka, która ma zachęcać wszystkich, by odpuścić sobie pogoń za idealną Gwiazdką i więcej czasu poświęcić bliskim.
02.12.24, 19:33
| reklama & PR » ludzie
Bartosz Malina dołączył do dentsu Polska
Do dentsu Polska dołączył Bartosz Malina i objął stanowisko Head of AI.
02.12.24, 17:30
| reklama & PR » informacje
Marki SEAT i CUPRA w wyniku przetargu wybierają 24/7Communication
W wyniku przetargu, marki SEAT i CUPRA rozpoczęły współpracę z agencją 24/7Communication. 
01.12.24, 21:56
| reklama & PR » informacje
Najnowszy raport Elephate o źródłach ruchu na stronach polskich firm SaaS
Agencja Elephate zaprezentowała nowy raport „Źródła ruchu na stronach polskich firm SaaS” edycja 2024. Publikacja powstała na podstawie analizy danych 371 stron internetowych firm działających w modelu Software as a Service (SaaS) z 40 różnych branż. Celem raportu jest szczegółowe przyjrzenie się źródłom ruchu oraz ukazanie trendów marketingu cyfrowego w polskim sektorze SaaS. Pod patronatem portalmedialny.pl. 
30.11.24, 14:31
| reklama & PR » informacje
Graj o nagrody śpiewająco! Konkurs NAN 2 dla klientów sieci Lidl
Agencja UNIQUE ONE przygotowała dla marki NAN 2 konkurs w sieci sklepów Lidl oparty na zgłoszeniach SMS.
30.11.24, 08:00
| reklama & PR » informacje
Loteria Klarny z okazji Black Friday szeroko promowana
Klarna ruszyła z loterią, w której do zdobycia są vouchery na wakacje, zakupy online w sklepach oraz bilety do kina. Akcja potrwa do 15 grudnia br. i jest prowadzona przez agencję Smolar.
29.11.24, 14:00
| reklama & PR |
Nowa odsłona Oranżady Party. LoveBrands Group odświeża komunikację Oranżady Hellena
Agencja LoveBrands Group opracowała nową kampanię dla Oranżady Party marki Oranżada Hellena, która obejmuje odświeżony key visual, hasło, działania w zakresie influencer marketingu, digital oraz konkurs konsumencki. 
29.11.24, 12:30
| radio » informacje | reklama & PR » informacje
Grupa RMF wybiera 38 Content Communication. Agencja zajmie się m.in. PR flagowych marek firmy
W listopadzie br., Grupa RMF dołączyła do grona klientów 38 Content Communication. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę PR Grupy RMF, w tym jej kluczowych marek: RMF FM, RMF MAXX i RMF Classic.
29.11.24, 08:30
| reklama & PR » ludzie
Michał Wiśniewski w zespole agencji *ancy
Michał Wiśniewski zasilił dział Business Development w Ancymonach (*ancy).
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 04.01.25

Do wygrania gra planszowa marki Granna.

do 03.01.25

Do zdobycia jedna gra planszowa.

do 02.01.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.