05.02.21, 09:00
Milka. Cała Polska Sercem z Naszymi. Trwają akcje promocyjne w sieciach Carrefour i Tesco
W ramach trwającej kampanii „Milka. Cała Polska Sercem z naszymi” marka zachęca fanów zimowych sportów do udziału w akcjach konsumenckich, realizowanych m.in. w sieciach sklepów Carrefour i Tesco.
19 stycznia br. w sieci sklepów Carrefour ruszyła akcja promocyjna typu buy&get, w której za zakup produktów Milka za minimum 20 zł (z wyjątkiem lodów, jogurtów oraz kanapek mlecznych Milka), konsumenci mogą odebrać nauszniki Milka za 1 grosz. Klienci sieci Carrefour mogą brać udział w promocji wielorazowo. Akcja promocyjna potrwa do 13 lutego br. lub do wyczerpania puli gadżetów.
Sieć sklepów Tesco również przygotowała dla swoich klientów akcję konsumencką, która rozpoczęła się 2 lutego br. Konkurs „Kibicuj z Milka”, w ramach którego klienci mogą wygrać jedną z pięciu kart przedpłaconych do sklepu Decathlon o wartości 300 zł każda oraz jeden z trzech voucherów do biura podróży o wartości 10 tys. zł każdy, potrwa do 1 marca br. Aby wziąć udział w akcji, klient musi dokonać zakupu wybranych produktów marki Milka, zachować paragon, a następnie dokonać prawidłowego zgłoszenia udziału w konkursie na stronie internetowej oraz wykonać zadanie konkursowe. Każdy osoba biorąca udział w akcji konsumenckiej, może otrzymać tylko jedną nagrodę.
Akcje promocyjne prowadzone przez sieci sklepów Carrefour oraz Tesco są częścią tegorocznej kampanii Milka „Cała Polska Sercem z Naszymi”, poprzez którą marka zachęca Polaków do kibicowania sportowcom.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertę
Komentarze