17.02.21, 08:00
Historia pianek Ptasie Mleczko w nowym spocie
Z okazji 170. urodzin marki E.Wedel powstał kolejny spot, który w ramach platformy komunikacyjnej „Czas na przyjemność”, przybliża historię jednego z najbardziej rozpoznawalnych produktów E.Wedel. Narracja skupia się na historii kultowych pianek Ptasie Mleczko oraz przypomina o niedawno wprowadzonym na rynek formacie, piankach Ptasie Mleczko MINI.
W tym roku czekoladowa marka E.Wedel obchodzi 170-lecie istnienia i z tej okazji powstała platforma komunikacyjna „Czas na przyjemność”. Prezentuje ona niezwykłe dziedzictwo marki, jej złożoną i ciekawą historię, a także podkreśla bogate portfolio produktowe, które jest źródłem codziennych przyjemności wielu pokoleń miłośników słodkości. Nazwa platformy jest jednocześnie claimem marki.
Podobnie jak w poprzednich kopiach, narratorem opowieści jest Jan Wedel, dawny właściciel Fabryki na Kamionku, który najbardziej zrewolucjonizował markę. Nowy spot pokaże konsumentom historię pianek Ptasie Mleczko, która zaczęła się w 1936 po powrocie Jana Wedla z Paryża. Zainspirowany podróżą stworzył on autorską recepturę pianek Ptasie Mleczko, które od pokoleń dostarcza konsumentom słodkich przyjemności na co dzień.
Działania reklamowe marki E.Wedel skupiają się na telewizji oraz social mediach. Agencje należące do Publicis Groupe Polska odpowiadają za: koncept i kreację kampanii – Saatchi & Saatchi, a za planowanie i zakup mediów – agencja mediowa Zenith. Działania digitalowe prowadzi agencja GoldenSubmarine, a za Public Relations odpowiada Walk PR. Spot został wyprodukowany przez Papaya Films, a jego reżyserem jest Daniel Jaroszek.
Komentarze