24.02.21, 07:00
Snickers rozpoczyna współpracę z Jürgenem Kloppem
Mars Wrigley ogłosił, że marka Snickers nawiązuje współpracę z trenerem Jürgenem Kloppem w ramach nowej kampanii skoncentrowanej na tematyce piłki nożnej.
W reklamie nagranej w 2019 r. dwukrotny trener roku zamienia murawę boiska na stół do gry w piłkarzyki. Gracze są miniaturowi, ale jak przekonuje się Jürgen, emocje towarzyszące rozgrywce równie wielkie.
W Polsce nagrany materiał będzie wykorzystywany w ramach kampanii digital, która wystartuje w czerwcu. 15-sekundowa kopia reklamowa i sześciosekundowy bumper będą emitowane na kanale YouTube oraz w formatach online video.
Zaplanowano również działania w mediach społecznościowych. Całą kampanię wspieraćbędzie limitowana edycja opakowań batonów Snickers z napisami nawiązujące do tematyki piłki nożnej.
Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiadały agencje:TheMarketing Arm oraz BBDO Düsseldorf.
Kierownik Działu Komunikacja Społeczna i Promocja
Regionalny Instytut Kultury im. Wojciecha Korfantego | Katowice
Przejdź do ofertySpecjalistka/Specjalista ds. promocji i obsługi widowni
Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera | Warszawa
Przejdź do ofertyStanowisko ds. promocji i komunikacji
Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow w Krakowie. Niemiecki nazistowski obóz pracy i obóz koncentracyjny (1942-1945) (w organizacji) | Kraków
Przejdź do ofertyOd wirtualnej rozrywki i (nie)etycznych zagrywek w marketingu po historie opowiedziane za pomocą liczb. Ruszyły zapisy na pierwszy tej jesieni webinar w ramach cyklu DIMAQ Voice.
Komentarze