24.02.21, 13:00
Dżem dobry dzięki naturze. Łowicz z nową kampanią
Łowicz w nowej kampanii w lekki, humorystyczny i przewrotny sposób prezentuje opowieść o dżemie truskawkowym z perspektywy dziecka. Marka tym samym chce podziękować naturze za smak zamknięty w słoiczkach.
Łowicz w nowej kampanii oddaje głos najmłodszemu członkowi pewnej wesołej rodziny. Ile jest truskawek na krzaczku? Ile kanapek posmarujemy dżemem z jednego słoika? Skąd pochodzą truskawki i dlaczego każdy ma po nich taki dobry humor? O tym właśnie opowiada widzom mała narratorka opisując, czego dowiedziała się od taty – „koMesera” truskawkowego dżemu Łowicz. Urocze przejęzyczenia i ciekawostki pokazane z perspektywy dziecka maja podkreślić, że w dżemach Łowicz liczy się po prostu smak i naturalność.
Dżem jest dobry dzięki naturze i właśnie to chce podkreślać Łowicz. Dlatego marka rozwija hasło „Dżem dobry”, poprzez które opowiada o owocowej przyjemności.
Kampania emitowana jest w telewizji, na platformach VOD oraz na YouTube, a komunikacja jej towarzysząca prowadzona jest także na Facebooku, Instagramie i Uwielbiam.pl.
Za kampanię odpowiedzialna jest agencja reklamowa Brasil, a media zakupił dom mediowy Starcom.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze