25.02.21, 14:00
Burda Książki zmieni się w Wydawnictwo Słowne
Burda Książki (Burda Media Polska) zmienia się w Wydawnictwo Słowne, w skrócie – Słowne. Od kwietnia br. wszystkie książkowe premiery będą opatrzone nową nazwą i nowym logo wydawnictwa.
Rebranding jest częścią strategii rozwoju, ma na celu umocnienie pozycji oraz poszerzenie widoczności marki na rynku, jednocześnie nie pociąga za sobą żadnych zmian prawnych.
Słowne stawia sobie za cel wzrost sprzedaży dotychczas wydawanych tytułów, nawiązanie współpracy z nowymi autorami i poszerzenie portfolio liczącego ponad 1200 książek wydawanych pod markami Burda Książki i National Geographic. Wydawnictwo planuje kolejne premiery książek obyczajowych, podróżniczych, kulinarnych, kryminałów, poradników oraz literatury skierowanej do dzieci. Częścią procesu rebrandingowego jest wyodrębnienie imprintów Słownego.
Wydawnictwo Słowne pojawi się na rynku wraz z trzema nowymi imprintami. Słowne z uczuciem ma być marką dla wielbicieli powieści obyczajowych i romansowych. Słowne mroczne ma zapewnić kolejne dawki emocji miłośnikom thrillerów i kryminałów. Z kolei Słowne młode będzie proponowało książki dla dzieci i młodzieży.
Nowa nazwa, Słowne, odnosi się do interakcji, którą wydawnictwo podejmuje z polskimi czytelnikami – osobami o różnorodnych potrzebach i upodobaniach, którzy swoje domowe biblioteczki kompletują na podstawie wielu czynników – gustu literackiego, zainteresowań, doświadczenia, i szukają odpowiedzi na nurtujące ich pytania. Książki Słownego mają być dla czytelnika wsparciem, dostarczać mu rozrywki i wzbogacać jego wiedzę.
Rebranding wydawnictwa Burda Książki jest związany także ze zmianą logo. Całą identyfikację wizualną Słownego zaprojektowała Justyna Tarkowska, czyli studio Mile Widziane. Sygnet został skonstruowany na bazie kwadratu i wycinków koła. Łączy on w sobie kształt litery „S” z odniesieniami do drogi, okna, kart księgi, a jednocześnie ma pozostawać szerokie pole do indywidualnych skojarzeń niczym tekst literacki. Ta możliwość wielorakiej percepcji i skojarzeń ma być równocześnie symbolicznym zaproszeniem szerokiego spektrum czytelników o różnych gustach i wielorakich potrzebach. Sygnet pojawia się w towarzystwie logotypu będącego interpretacją brzmienia nazwy Słowne.
Maria Deskur będzie zarządzać wydawnictwem, Katarzyna Sendecka będzie dyrektorką wydawniczą, a Dariusz Zduniuk dyrektorem handlowym.
Specjalista ds. promocji czasopism naukowych
Akademia Ekonomiczno-Humanistyczna w Warszawie | Warszawa
Przejdź do ofertykierowniczka/kierownik działu PR
Teatr Dramatyczny im. Gustawa Holoubka | Warszawa
Przejdź do ofertyDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
21-22.09. 2023 r., Rzeszów.
Komentarze