27.02.21, 20:26
Scholz & Friends Warszawa z kampanią oferty ESOLEO
Ruszyła druga kampania fotowoltaiki ESOLEO, należącej do Grupy Cyfrowy Polsat.
Spoty mają komunikować możliwość odzyskania 100 proc. wyprodukowanej energii. Za kreację i przygotowanie projektu odpowiada agencja Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F).
Współpraca jest kontynuacją zeszłorocznej kampanii wprowadzającej markę na rynek. Kampania potrwa do lipca. Obejmie telewizję, internet i BTL. W pierwszej kolejności do emisji trafi spot: 45” oraz skróty 30” i 15”. Za kreację odpowiadają Michał Witek i Maciej Ładziński z Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F). Reżyserem spotów został Łukasz Jaworski.
Stanowisko ds. promocji i komunikacji
Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow w Krakowie. Niemiecki nazistowski obóz pracy i obóz koncentracyjny (1942-1945) (w organizacji) | Kraków
Przejdź do ofertyKierownik Działu Komunikacja Społeczna i Promocja
Regionalny Instytut Kultury im. Wojciecha Korfantego | Katowice
Przejdź do ofertySpecjalistka/Specjalista ds. promocji i obsługi widowni
Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera | Warszawa
Przejdź do ofertyKonferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.
Komentarze