28.02.21, 09:00
Przeweekend oraz Ale Akcja i Ale cena! ALDI wprowadza nowe cykle promocyjne
25 lutego br. ALDI wprowadził nową akcję o nazwie Przeweekend. Klienci sieci handlowej będą mogli skorzystać z promocji w obrębie asortymentu spożywczego, które odtąd będą rozpoczynały się w każdy czwartek i potrwają do niedzieli (w przypadku niedziel handlowych).
Od początku roku ALDI wystartowało także z dwoma nowymi tygodniowymi cyklami promocyjnym – Ale Akcja podkreślającym ofertę z kategorii spożywczej w ramach danego tematu oraz cyklem Ale Cena odnoszącym się do produktów w wyjątkowych i promocyjnych cenach. Oba cykle trwają od poniedziałku do niedzieli (w przypadku niedziel handlowych) każdego tygodnia.
8 lutego br. sieć wystartowała z kampanią reklamową „1001 powodów, by wpaść do ALDI”, której celem jest wskazanie konsumentom najważniejszych atutów marki, m.in. tych związanych z kategorią świeżych warzyw i owoców, pieczywa i nabiału oraz unikalnych słodyczy, po które najchętniej wracają do sklepów. Powody wskazywane przez sieć w nieoczywisty i zabawny sposób weryfikowali członkowie Klubu Komediowego na kanale YouTube sieci. ALDI jest pierwszą marką, z którą Klub Komediowy rozpoczął komercyjną współpracę.
Dwa lata temu sieć odświeżyła swoją komunikację i rozpoczęła działania, wprowadzając kampanię marketingową pod hasłem „Raz ALDI, zawsze ALDI”, które jednocześnie stało się jej nowym sloganem. W tym roku marka zdecydowała się podkreślać nie tylko unikalne, przetestowane przez klientów i wysoko oceniane produkty marki własnej, ale także inne przewagi, które wymieniane były przez klientów jako ważne podczas przeprowadzonych badań konsumenckich.
Wprowadzenie akcji zostało wsparte kampanią reklamową, w której ALDI wykorzystuje nośniki obejmujące outdoor, POS, spoty radiowe, reklamy internetowe, w tym w social mediach. Pomysł i kreację kampanii przygotowała agencja Scholz&Friends Warszawa, należąca do Grupy S/F i obsługująca ALDI od ponad trzech lat, zaś za launch i prowadzenie kanału ALDI na Instagramie odpowiada agencja The Digitals z Grupy S/F”. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Carat (OHH i radio) oraz iProspect (online).
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęKonferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.
Komentarze