28.02.21, 09:00

Przeweekend oraz Ale Akcja i Ale cena! ALDI wprowadza nowe cykle promocyjne

KV kampanii
Fot.: materiały prasowe

25 lutego br. ALDI wprowadził nową akcję o nazwie Przeweekend. Klienci sieci handlowej będą mogli skorzystać z promocji w obrębie asortymentu spożywczego, które odtąd będą rozpoczynały się w każdy czwartek i potrwają do niedzieli (w przypadku niedziel handlowych).

 Od początku roku ALDI wystartowało także z dwoma nowymi tygodniowymi cyklami promocyjnym – Ale Akcja podkreślającym ofertę z kategorii spożywczej w ramach danego tematu oraz cyklem Ale Cena odnoszącym się do produktów w wyjątkowych i promocyjnych cenach. Oba cykle trwają od poniedziałku do niedzieli (w przypadku niedziel handlowych) każdego tygodnia.

8 lutego br. sieć wystartowała z kampanią reklamową „1001 powodów, by wpaść do ALDI”, której celem jest wskazanie konsumentom najważniejszych atutów marki, m.in. tych związanych z kategorią świeżych warzyw i owoców, pieczywa i nabiału oraz unikalnych słodyczy, po które najchętniej wracają do sklepów. Powody wskazywane przez sieć w nieoczywisty i zabawny sposób weryfikowali członkowie Klubu Komediowego na kanale YouTube sieci. ALDI jest pierwszą marką, z którą Klub Komediowy rozpoczął komercyjną współpracę.

Dwa lata temu sieć odświeżyła swoją komunikację i rozpoczęła działania, wprowadzając kampanię marketingową pod hasłem „Raz ALDI, zawsze ALDI”, które jednocześnie stało się jej nowym sloganem. W tym roku marka zdecydowała się podkreślać nie tylko unikalne, przetestowane przez klientów i wysoko oceniane produkty marki własnej, ale także inne przewagi, które wymieniane były przez klientów jako ważne podczas przeprowadzonych badań konsumenckich.

Wprowadzenie akcji zostało wsparte kampanią reklamową, w której ALDI wykorzystuje nośniki obejmujące outdoor, POS, spoty radiowe, reklamy internetowe, w tym w social mediach. Pomysł i kreację kampanii przygotowała agencja Scholz&Friends Warszawa, należąca do Grupy S/F i obsługująca ALDI od ponad trzech lat, zaś za launch i prowadzenie kanału ALDI na Instagramie odpowiada agencja The Digitals z Grupy S/F”. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Carat (OHH i radio) oraz iProspect (online).

Komentarze

Powiązane

06.09.24, 17:00
| reklama & PR » informacje
Loteria marki M&M’s. Do wygrania wyjazdy do Disneylandu w Paryżu
Do 29 września br. potrwa loteria marki M&M’s w której jej uczestnicy mogą wygrać wyjazdy do Disneylandu w Paryżu.
06.09.24, 12:10
| reklama & PR » informacje
Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Łowiczu sponsorem Wielkiej Trasy Śniadaniowej Radia ZET
OSM Łowicz – polska spółdzielnia mleczarska, jest jednym z głównych sponsorów „Wielkiej Trasy Śniadaniowej Radia ZET”. W ramach akcji przewidziane są różne aktywności. Za koncept działań dla marki odpowiada agencja digitalowo-contentowa LiquidThread (Publicis Groupe).
05.09.24, 09:09
| reklama & PR » informacje
Profi odświeża wizerunek i zapowiada szeroko zakrojoną kampanię
Marka Profi działająca na rynku pasztetów w Polsce od 1993 roku, odświeżyła swój wizerunek. Dodatkowo firma wprowadza nowości w swojej ofercie.
04.09.24, 18:26
| radio » ludzie | reklama & PR » ludzie
Marta Jończyk Dyrektorką Sprzedaży i Marketingu w Radiu Nowy Świat. Sławomir Gołębiowski odchodzi
Od września br. stanowisko Dyrektorki Sprzedaży i Marketingu w Radiu Nowy Świat objęła Marta Jończyk, która tym samym zastąpiła Sławomira Gołębiowskiego, pełniącego do końca sierpnia funkcję członka Zarządu oraz Dyrektora Marketingu i Sponsoringu.
04.09.24, 13:00
| telewizja / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Ruszyła loteria interaktywnego serialu Miłość za wszelką cenę (TV4)
UNIQUE ONE przygotowała ogólnopolską loterie promocyjną dla widzów interaktywnego serialu rozrywkowego pt. „Miłość za wszelką cenę” (TV4) wykorzystującą kody QR wyświetlane na żywo w czasie emisji serialu.
04.09.24, 11:02
| reklama & PR » informacje
Co to jest DPD Pickup. Loteria i kampania promocyjna DPD Polska
DPD Polska rusza z loterią skierowaną do konsumentów. Wartość nagród w akcji wynosi ponad 620 tys. zł.
04.09.24, 08:30
| reklama & PR » ludzie
Prawdziwe piękno pochodzi z wnętrza. Małgorzata Socha ambasadorką produktów Olimp Collagen
Aktorka Małgorzata Socha została ambasadorką linii produktów Olimp Collagen znajdujących się w portfolio polskiej firmy farmaceutycznej Olimp Labs.
03.09.24, 12:15
| reklama & PR » informacje
Back to School. ONE House kontynuuje współpracę z marką Sinsay przy kampanii na dwóch rynkach
Agencja komunikacji marketingowej ONE House ponownie nawiązuje współpracę z marką odzieżową Sinsay (należącą do LPP).
03.09.24, 11:00
| reklama & PR » informacje
Zrób Dobry Ruch. Qczaj w kampanii GLS
Agencja Insignia, po wygranym przetargu, przygotowała wizerunkową kampanię „Zrób Dobry Ruch” dla firmy kurierskiej GLS. W roli głównej występuje Qczaj (Daniel Kuczaj – trener i influencer). Kampania związana jest z biegiem Poland Business Run, a marka GLS jest jednym z jego sponsorów.
03.09.24, 08:30
| reklama & PR » ludzie
Andrzej Gomółka nowym Head of Growth Digital Verticals RASP
Na początku września br. Andrzej Gomółka objął funkcję Head of Growth Digital Verticals w Ringer Axel Springer Polska. Będzie wspierał rozwój biznesowy marek digital verticals, ze szczególnym naciskiem na rozwój nowych linii biznesowych.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Polecamy
Konferencje

Konferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.