12.03.21, 14:45
Wedlowska czekolada gorzka bohaterem nowego spotu marki E.Wedel
Z okazji 170. urodzin marki E.Wedel powstał kolejny spot w ramach platformy komunikacyjnej „Czas na przyjemność”. Przedstawia on wedlowskich czekoladników tworzących czekoladę gorzką E.Wedel, idealną jako propozycja na co dzień oraz jako składnik wielkanocnych wypieków.
Z okazji urodzin marki E.Wedel, powstała platforma komunikacyjna „Czas na przyjemność”, która prezentuje historię i dziedzictwo marki oraz jej portfolio produktów. Nazwa platformy jest jednocześnie claimem marki nawiązującym do 170-letniej tradycji dostarczenia pokoleniom Polaków słodkich przyjemności. Podobnie jak w poprzednich spotach, narratorem jest Jan Wedel, którego zmysł biznesowyw największym stopniu przyczynił się do rozwoju czekoladowego biznesu Wedlów.W najnowszym spocie przedstawiona jest oryginalna czekolada gorzka E.Wedel, tworzona na bazie wyselekcjonowanego kakao zGhany, dostępna w trzech wersjach.
Działania reklamowe marki E.Wedel skupiają się na telewizji oraz social mediach. Agencje należące do Publicis Groupe Polska odpowiadają za: koncept i kreację kampanii – Saatchi & Saatchi, a za planowanie i zakup mediów – agencja mediowa Zenith. Działania digitalowe prowadzi agencja GoldenSubmarine, a za Public Relations odpowiada Walk PR. Spot został wyprodukowany przez Papaya Films, a jego reżyserem jest Daniel Jaroszek.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertę
Komentarze