19.03.21, 09:00
Skanska z kampanią Urban Legends. Firma chce pokazać jak powinno wyglądać nowoczesne projektowanie
Skanska rusza z kampanią „Urban Legends”, w której chce uświadomić siłę oddziaływania architektury na przestrzeń, ludzi i model życia kolejnych pokoleń.
W ramach pierwszej części kampanii powstał film z udziałem architekta Zbigniewa Maćkowa, projektanta wrocławskiego budynku Skanska – Nowy Targ. Zrealizowane wideo to nowatorskie podejście do pokazania budynków biurowych. Kampania ma na celu wyjaśnienie odbiorcom zamysłu i przybliżenie procesu realizacji inwestycji. Dzięki udziałowi architektów możliwe jest poznanie pierwszych etapów projektu i spojrzenie na niego od środka, oczami projektanta. Działania wokół kampanii wspierają agencję współpracujące ze Skanska – White Bits oraz Komunikacja+ PR. Film został zrealizowany przez John Weston Group.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze