17.03.21, 12:07
K2 zmienia się w K2 Create
Agencja K2 (Grupa K2) po 24 latach obecności na rynku przeprowadziła rebranding, zmieniając swoją nazwę na K2 Create. Stawia na kreację dużych idei komunikacyjnych z wykorzystaniem rozwiązań technologicznych, które pomagają je upowszechniać.
Rebranding oraz zmiana nazwy jak podkresla firma, są wynikiem nowej strategii przyjętej przez agencję, która przez ostatnie lata intensywnie zmieniała się i ewoluowała, dostosowując do potrzeb rynku. Obecnie do głównych obszarów kompetencyjnych K2 Create należą analiza i strategia marki, tworzenie idei, projektowanie zintegrowanych kampanii marketingowych oraz komunikacja ATL, digital i social media.
Zgodnie z nową wizją, K2 Create ma skupić się na tworzeniu komunikacji wspierającej sprzedaż oraz szerzeniu dużych idei przy pomocy nowoczesnych kanałów komunikacji i rozwiązań technologicznych.
„Rebranding nie jest zapowiedzią zmian, a raczej przypieczętowaniem tych, które już w agencji zaszły. K2 Create nie jest już agencją wyłącznie digitalową. Dziś przede wszystkich zajmujemy się tworzeniem dużych idei dla dużych marek. Jesteśmy tą agencją w reklamowym krajobrazie, która koncentruje się na wytwarzaniu nowej wartości dla swoich Klientów, w której odważne myślenie ma zawsze uzasadnienie strategiczne i biznesowe. Interesuje nas popularność marek, która przekłada się na wzrosty wskaźników marki i sprzedaży” – mówi Filip Szperl, dyrektor kreatywny K2 Create.
K2 Create pracuje dla takich klientów, m.in. jak: PEPSI, Carrefour, Netflix, Samsung, UPC czy Brown-Forman.
Animator Kultury w obszarze czytelnictwa
Biblioteka publiczna w Dzielnicy Bemowo m.st.Warszawy | Warszawa
Przejdź do ofertyZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze