23.03.21, 16:00
Gdzie spotykają się światy. Kampania Scrabble w sieci
W sieci zadebiutował nowy spot marki Scrabble pod hasłem „Gdzie spotykają się światy”. Materiał przedstawia szereg codziennych sytuacji, podpisanych kontrastującymi ze sobą wyrazami.
W nowym spocie marki, gra Scrabble wychodzi poza planszę. Ponad 65-sekundowa produkcja skupia się na przedstawieniu przedmiotów codziennego użytku i zwyczajnych sytuacji z życia wziętych. Odbiorcy widzą psy podczas spaceru, influencerkę w jej instagramowym świecie, graffiti, a nawet przenośną toaletę – wszystko to opatrzone podpisami z płytek do gry. Do każdego ujęcia dopasowano kilka przeciwstawnych słów, bo jak tłumaczą twórcy kampanii, wszystko zależy od subiektywnej interpretacji obserwatora. Toaleta przenośna może okazać się zarówno piekłem, jak i zbawieniem, a graffiti na ścianie budynku dla jednej osoby będzie dziełem, podczas gdy dla innej to wandalizm.
Spot ma na celu pokazać, że słowa, których są używane w grze, mogą o ich twórcach wiele powiedzieć i często są odzwierciedleniem otaczającego nas świata.
Kampania rozpoczęła się w marcu i obejmuje działania digital – aktywacje na platformach: YouTube, Instagram oraz Facebook. Za wprowadzenie globalnej kampanii na rynek polski odpowiada butik kreatywny Coollective.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze