24.03.21, 12:59
Marek Chrostowski przechodzi do Cape Morris
Marek Chrostowski objął stanowisko Head of Media w agencji strategiczno-kreatywnej Cape Morris. Wcześniej pracował w domu mediowym ACR Media House.
Chrostowski dołączył do Cape’a w lutym br. Jako Head of Media będzie się zajmował obsługą klientów w obszarze mediów online i offline. Wcześniej pełnił funkcję Head of Digital Media w ACR Media House. Posiada ponad 10-letnie doświadczenie w branży reklamowej, specjalizuje się w kampaniach online. Dotychczas prowadził projekty dla lokalnych i międzynarodowych marek w obszarze digital (m.in. Bosch, Siemens, Zelmer, E.Leclerc, Comarch) oraz z zakresu przetargów publicznych i kampanie społeczne. Odpowiadał także za wdrożenie rozwiązań programmatic i działań z zakresu content marketingu. Ukończył studia psychologiczne.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęKonferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.
Komentarze