25.03.21, 11:00

Monika Szadkowska na czele zespołu obsługi ALDI w Freundschaft

Monika Szadkowska
Fot.: materiały prasowe

Monika Szadkowska jako Group Account Director poprowadzi zespół obsługujący markę ALDI w agencji Freundschaft.
Szadkowska, po trzymiesięcznym okresie wdrożenia, obejmuje stałą obsługę marki ALDI w agencji Freundschaft. Będzie prowadzić ponad 30-osobowy zespół, zajmujący się kompleksową komunikacją marki, w tym: platformą komunikacyjną i kampaniami 360 stopni, obsługą działań na www i kampanii online, cotygodniowymi gazetkami oraz obsługą profilu instagramowego.

Monika Szadkowska specjalizuje się w obsłudze reklamowej marek z segmentu retail. Posiada dogłębną wiedzę zarówno na temat samej kategorii, jak i oczekiwań oraz percepcji konsumentów. Realizowała kampanie ATL, aktywacje, niestandardowe kampanie online i wsparcie sprzedaży. Współtworzyła zarówno strategie marki, jak i detaliczne plany komunikacyjne. Zarządzała kampaniami 360 stopni, kilkunastoosobowymi zespołami client service, a także prowadziła komunikację marketingową na rynkach zagranicznych.

Doświadczenie zdobywała po stronie agencyjnej (Saatchi & Saatchi Warszawa, Saatchi & Saatchi Budapeszt, McCann Worldgroup Warszawa, Duda Ads Warsaw) oraz po stronie wydawcy (Novimedia / Zwierciadło Group, Direct Publishing Group SA). Pracowała dla największych marek takich firm, jak: Sony, Wedel (launch komunikacji Ptasiego Mleczka i Czekolady Wedlowskiej), Millennium (rebranding i kampanie dla bankowości indywidualnej i korporacyjnej oraz dla małego biznesu), Procter & Gamble (Pampers - obsługa na Europę Wschodnio-Centralną oraz Blend-a-med), Axa oraz Jeronimo Martins i marka Biedronka.

Grupa Freundschaft obsługuje markę ALDI już czwarty rok. Obecnie prowadzi działania związane z wdrożeniem nowej platformy komunikacyjnej “1001 powodów, by wracać do ALDI”, z udziałem Klubu Komediowego. Ponadto Grupa odpowiada za inaugurację profilu marki na Facebooku i stałą obsługę na Instagramie.

Komentarze

Powiązane

16.09.24, 23:32
| reklama & PR » informacje
Smak pełen wspomnień. Konkurs marki Wiejskie Ziemniaczki
Marka Wiejskie Ziemniaczki (Lorenz) rozpoczęła aktywację prowadzoną pod hasłem „Smak pełen wspomnień”. Głównym elementem działań jest konkurs dla konsumentów. Akcja potrwa przez cały wrzesień.
16.09.24, 18:30
| reklama & PR » informacje
Spokojnie, to HAMMER. Kampania wizerunkowa polskiej marki telefonów
Ruszyła ogólnopolska kampania wizerunkowa polskiej marki HAMMER, promująca wytrzymałość, dostarczanych przez firmę, telefonów wzmocnionych oraz programy wspierające klientów.
16.09.24, 12:53
| reklama & PR » informacje
Małgorzata Socha polską ambasadorką gamy kosmetyków ANTI-ÂGE GLOBAL od Yves Rocher. Nowe logo marki
Gama kosmetyków do pielęgnacji twarzy - ANTI-ÂGE GLOBAL od francuskiej marki Yves Rocher - ma swoją polską ambasadorkę. Została nią aktorka, Małgorzata Socha. Jednocześnie marka wprowadza zmiany w swojej.
16.09.24, 12:19
| reklama & PR » informacje
ORLEN oficjalnym sponsorem ZAKSY. Logotyp marki pojawi się na koszulkach meczowych
ORLEN został oficjalnym sponsorem drużyny ZAKSA Kędzierzyn-Koźle. W ramach współpracy, logotyp koncernu zostanie wyeksponowany na froncie koszulki klubu.
16.09.24, 09:28
| reklama & PR » informacje
Smakujemy z JemyJemy. Profi rusza z akcją akcja cashback zup JemyJemy
10 września br. ruszyła promocja konsumencka cashback marki JemyJemy „Smakujemy z JemyJemy”.
16.09.24, 07:45
| reklama & PR » informacje
Performance Media zmienia się w Performance Group. Rebranding i nowa identyfikacja wizualna
Agencja Performance Media, po ponad 20 latach, nową wprowadza nową nazwę i identyfikację wizualną. Rozszerza także portfolio oferowanych produktów i usług. Od tej pory agencja będzie działać pod nazwą Performance Group.
15.09.24, 08:00
| reklama & PR » informacje
Kobiety są z Venus, a Venus jest z kobietami. Kampania marki Venus z udziałem influencerek
Trwa kampania reklamowa marki Venus z portfolio (Pharma CF – polskiego producenta kosmetyków pielęgnacyjnych. Za jej realizację odpowiada agencja Ancymony (*ancy).
14.09.24, 12:28
| reklama & PR » informacje
Halowe Mistrzostwa w Kaufland. Kampania promująca pracę w logistyce
Siec Kaufland ruszyła z kampanią „Halowe Mistrzostwa”, która promuje akcję rekrutacyjną w centrach dystrybucyjnych. Bohaterami kampanii, którzy prezentują zalety pracy w logistyce, są sami pracownicy magazynów.
14.09.24, 08:00
| reklama & PR » informacje
Kultowa gra Sonic motywem przewodnim loterii marki Actimel
Marka Actimel ruszyła z loterią, której motywem przewodnim jest gra Sonic. W ramach akcji można wygrać nagrody, w tym produkty na licencji Sonic. Organizatorem loterii jest NAV agency.
13.09.24, 19:45
| reklama & PR » informacje
Kia promuje w sieci i TV model Sportage
Kia Polska ruszyła z kontynuacją kampanii wspierającą sprzedaż modelu Sportage, oferując klientom propozycje kredytowe i leasingowe. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja Havas Media.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Kierownik Działu Komunikacja Społeczna i Promocja

Regionalny Instytut Kultury im. Wojciecha Korfantego | Katowice

Przejdź do oferty

Stanowisko ds. promocji i komunikacji

Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow w Krakowie. Niemiecki nazistowski obóz pracy i obóz koncentracyjny (1942-1945) (w organizacji) | Kraków

Przejdź do oferty

Specjalistka/Specjalista ds. promocji i obsługi widowni

Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 18.10.24

Rozwiązanie konkursu.

do 18.10.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 17.10.24

Do zdobycia jeden album.

Polecamy
Konferencje

Od wirtualnej rozrywki i (nie)etycznych zagrywek w marketingu po historie opowiedziane za pomocą liczb. Ruszyły zapisy na pierwszy tej jesieni webinar w ramach cyklu DIMAQ Voice.

Konferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.