25.03.21, 11:00

Monika Szadkowska na czele zespołu obsługi ALDI w Freundschaft

Monika Szadkowska
Fot.: materiały prasowe

Monika Szadkowska jako Group Account Director poprowadzi zespół obsługujący markę ALDI w agencji Freundschaft.
Szadkowska, po trzymiesięcznym okresie wdrożenia, obejmuje stałą obsługę marki ALDI w agencji Freundschaft. Będzie prowadzić ponad 30-osobowy zespół, zajmujący się kompleksową komunikacją marki, w tym: platformą komunikacyjną i kampaniami 360 stopni, obsługą działań na www i kampanii online, cotygodniowymi gazetkami oraz obsługą profilu instagramowego.

Monika Szadkowska specjalizuje się w obsłudze reklamowej marek z segmentu retail. Posiada dogłębną wiedzę zarówno na temat samej kategorii, jak i oczekiwań oraz percepcji konsumentów. Realizowała kampanie ATL, aktywacje, niestandardowe kampanie online i wsparcie sprzedaży. Współtworzyła zarówno strategie marki, jak i detaliczne plany komunikacyjne. Zarządzała kampaniami 360 stopni, kilkunastoosobowymi zespołami client service, a także prowadziła komunikację marketingową na rynkach zagranicznych.

Doświadczenie zdobywała po stronie agencyjnej (Saatchi & Saatchi Warszawa, Saatchi & Saatchi Budapeszt, McCann Worldgroup Warszawa, Duda Ads Warsaw) oraz po stronie wydawcy (Novimedia / Zwierciadło Group, Direct Publishing Group SA). Pracowała dla największych marek takich firm, jak: Sony, Wedel (launch komunikacji Ptasiego Mleczka i Czekolady Wedlowskiej), Millennium (rebranding i kampanie dla bankowości indywidualnej i korporacyjnej oraz dla małego biznesu), Procter & Gamble (Pampers - obsługa na Europę Wschodnio-Centralną oraz Blend-a-med), Axa oraz Jeronimo Martins i marka Biedronka.

Grupa Freundschaft obsługuje markę ALDI już czwarty rok. Obecnie prowadzi działania związane z wdrożeniem nowej platformy komunikacyjnej “1001 powodów, by wracać do ALDI”, z udziałem Klubu Komediowego. Ponadto Grupa odpowiada za inaugurację profilu marki na Facebooku i stałą obsługę na Instagramie.

Komentarze

Powiązane

28.09.23, 13:00
| reklama & PR » informacje
Agencja Saatchi & Saatchi zwycięża w przetargu Answear
Agencja Saatchi & Saatchi wygrała przetarg na stworzenie nowej platformy komunikacyjnej sklepu internetowego Answear.com na 2024 rok.
28.09.23, 09:00
| reklama & PR » ludzie
Mateusz Gaca nowym dyrektorem kreatywnym w Artegence
Agencja Artegence ma nowego dyrektora kreatywnego. Stanowisko objął Mateusz Gaca, którego zadaniem jest wzmacnianie kreatywnego zespołu agencji oraz dostarczanie unikatowych rozwiązań w prowadzonych projektach.
27.09.23, 19:00
| reklama & PR » informacje
Huawei z kampanią 360° promującą smartwatche Huawei Watch GT 4
Polski oddział Huawei CBG (Consumer Business Group) ruszył z kampanią promującą nową odsłonę wyjątkowo popularnych w Polsce smartwatchy z rodziny WATCH GT. Pierwszoplanową postacią działań z zakresu influencer marketingu w Polsce jest ambasadorka produktu, Jessica Mercedes Kirschner.
27.09.23, 17:00
| reklama & PR » informacje
Kampania profrekwencyjna To Twój Wybór - głos kobiet ma znaczenie
Do udziału w nadchodzących wyborach ma przekonać kobiety kampania profrekwencyjna „To Twój Wybór”, zainicjowana przez Fundację Batorego i Inicjatywę Głos Kobiet, grupę organizacji społecznych, działających na rzecz ochrony i promocji praw kobiet.
27.09.23, 13:00
| reklama & PR » informacje
Polsat partnerem II Europejskiego Kongresu Sportu i Turystyki
Polsat Sport i Grupa Polsat Plus to główni partnerzy medialni drugiej edycji Europejskiego Kongresu Sportu i Turystyki, który odbędzie się w Zakopanem w dniach 26 – 28 września br. Moderatorami kilku paneli dyskusyjnych będą dziennikarze i komentatorzy Polsatu Sport.
27.09.23, 11:00
| reklama & PR » ludzie
Lidia Święcka awansuje w Social Lama
Na początku września br., Lidia Święcka awansowała w agencji Social Lama na stanowisko Social Media Specialist.
26.09.23, 19:00
| reklama & PR » informacje
Kaufland podpowiada jak nie marnować żywności w najnowszej akcji
Kraje członkowskie Unii Europejskiej marnują średnio 153 mln ton żywności rocznie. Zjawisko jest powszechne również w Polsce. Aby skutecznie ograniczać jego skalę, konieczne są konsekwentne działania edukacyjne. Sieć Kaufland prezentuje niezmienne zaangażowanie w tym obszarze, realizując kolejną odsłonę kampanii pod hasłem „Marnowanie? Nie mam w planie!”.
26.09.23, 17:00
| reklama & PR » informacje
Bilety na mecze UEFA do wygrania w kampanii Pyszne.pl „Zamów. Graj. Wygrywaj”
Rusza kampania Pyszne.pl – oficjalnego partnera UEFA. W ramach akcji organizatorzy przygotowali konkursy z niemal 50 tysiącami nagród dla uczestników. Kampania Zamów. Graj. Wygrywaj potrwa do 26 października br. 
26.09.23, 15:00
| reklama & PR » informacje
Chapter1 przygotowuje nowy layout opakowań marki Altax
Poznańska agencja strategiczno-kreatywna Chapter1 pracuje nad nowym layoutem opakowań produktów marki Altax, z portfolio firmy SHERWIN-WILLIAMS Poland. Działania te są częścią całościowego procesu redesignu opakowań tej marki, której grupą docelową są majsterkowicze, głównie mężczyźni w wieku 30-50 lat.
26.09.23, 13:00
| reklama & PR » informacje
mBank. Technologia do usług. Marka wprowadza nowe pozycjonowanie marki
Ruszyła kampania wizerunkowa mBanku pod hasłem „mBank. Technologia do usług”, w której bank wprowadza nowe pozycjonowanie marki. Marka w spotach podkreśla, że w dobie wyścigu technologicznego swoje produkty i usługi tworzy tak, by były intuicyjne i proste w obsłudze.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Specjalista/specjalistka ds. marketingu

Muzeum Getta Warszawskiego | Warszawa

Przejdź do oferty

Kierownik Działu Komunikacji

Muzeum Sztuki w Łodzi | Łódź

Przejdź do oferty
Konkursy
do 28.10.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.10.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 26.10.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.