25.03.21, 11:00
Monika Szadkowska na czele zespołu obsługi ALDI w Freundschaft
Monika Szadkowska jako Group Account Director poprowadzi zespół obsługujący markę ALDI w agencji Freundschaft.
Szadkowska, po trzymiesięcznym okresie wdrożenia, obejmuje stałą obsługę marki ALDI w agencji Freundschaft. Będzie prowadzić ponad 30-osobowy zespół, zajmujący się kompleksową komunikacją marki, w tym: platformą komunikacyjną i kampaniami 360 stopni, obsługą działań na www i kampanii online, cotygodniowymi gazetkami oraz obsługą profilu instagramowego.
Monika Szadkowska specjalizuje się w obsłudze reklamowej marek z segmentu retail. Posiada dogłębną wiedzę zarówno na temat samej kategorii, jak i oczekiwań oraz percepcji konsumentów. Realizowała kampanie ATL, aktywacje, niestandardowe kampanie online i wsparcie sprzedaży. Współtworzyła zarówno strategie marki, jak i detaliczne plany komunikacyjne. Zarządzała kampaniami 360 stopni, kilkunastoosobowymi zespołami client service, a także prowadziła komunikację marketingową na rynkach zagranicznych.
Doświadczenie zdobywała po stronie agencyjnej (Saatchi & Saatchi Warszawa, Saatchi & Saatchi Budapeszt, McCann Worldgroup Warszawa, Duda Ads Warsaw) oraz po stronie wydawcy (Novimedia / Zwierciadło Group, Direct Publishing Group SA). Pracowała dla największych marek takich firm, jak: Sony, Wedel (launch komunikacji Ptasiego Mleczka i Czekolady Wedlowskiej), Millennium (rebranding i kampanie dla bankowości indywidualnej i korporacyjnej oraz dla małego biznesu), Procter & Gamble (Pampers - obsługa na Europę Wschodnio-Centralną oraz Blend-a-med), Axa oraz Jeronimo Martins i marka Biedronka.
Grupa Freundschaft obsługuje markę ALDI już czwarty rok. Obecnie prowadzi działania związane z wdrożeniem nowej platformy komunikacyjnej “1001 powodów, by wracać do ALDI”, z udziałem Klubu Komediowego. Ponadto Grupa odpowiada za inaugurację profilu marki na Facebooku i stałą obsługę na Instagramie.
Do zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze