29.03.21, 07:00
Spotkanie Legend. more communications agency dla Casillero Del Diablo
15 lutego br. rozpoczął się konkurs konsumencki „Spotkanie Legend” organizowany przez markę Casillero Del Diablo z portfolio CEDC International we współpracy z Manchester United Ltd. Za koncepcję oraz całościową realizację projektu odpowiada more communications agency.
Marka Casillero Del Diablo powierzyła more communications agency przygotowanie strategii, adaptację strony internetowej, zaprojektowanie materiałów BTL, kompleksową organizację i koordynację konkursu, a także jego komunikację w mediach społecznościowych. Jest to kolejny wspólny projekt Casillero Del Diablo oraz agencji, która wcześniej dla marki organizowała kampanię konsumencką pod hasłem „Diabelsko dobre”, która opierała się na współpracy z blogerami kulinarnymi, a jej ambasadorem był Grzegorz Łapanowski.
„Spotkanie Legend” to konkurs, w którym główną nagrodą jest trzydniowy wyjazd do Manchesteru oraz udział w meczu na stadionie Manchesteru United. W konkursie uczestnicy mogą zdobyć także stoły do piłkarzyków oraz personalizowane koszulki Manchesteru United. Co tydzień marka rozdaje nagrody dodatkowe. Akcja trwa do 15 kwietnia b r.
Za obsługę projektu z ramienia agencji odpowiada Anita Bogucka, Social Media Specialist oraz Magdalena Mikołajczak, Group Account Manager. Współpraca została nawiązana w drodze konkursu ofert.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze